Godmorgen. Jeg er helt enig i at billederi toppen er en smule for stor. Du kunne som nogle af de andre bruge en banner rotation, en som fader stille og rolig billeder ind og ud, denne type forstyrre ikke ens øje når de potentielle kunder læser det der står på siden. En ting som du også sal tænke over det er dine url's www.1264.dk/side2.html <-- hvorfor lige side2, side3, side4 osv. Hvorfor ikke give dem nogle navne som har noget med din hjemmeside at gøre så det er nemmere for andre at finde din hjemmeside på søgemaskinerne. Jeg kan også se at din hjemmeside både kan skrives med www og uden, vælg en af dem og hold dig til den ene. Dette kan du blandt andet gøre med en .htaccess fil. Fortsat god dag.
|
Kære alle sammen :o)
Allerførst 1000 tak, fordi I er så mange, som har givet jer tid til at kigge på min hjemmeside og give gode råd og fif ... det sætter jeg stor pris på.
Jeg har fået super meget ud af jeres input, så nu skal siden rettes gevaldigt til :o)
Bl.a.: Mindre blyantbillede (helt enig - det ER for stort), navn til blyantbilledet, flere billeder (evt. skiftende banner), mere sigende navne til siderne (5 og 6 siger ikke noget), længere og mere sigende tekster i title tags, mit foto på forsiden, færre ord - så siderne ikke bliver for tunge at læse, færre og mere konkrete spørgsmål på forsiden, mere konkret tekst om hvad jeg tilbyder, tilbud pr. kategori (stat, privat, iværksætter), fjerne gentagende tekst om gratis og forpligtende møde, kontraktformular ... og i det hele taget bare et lidt bedre design :o)
Derudover er der vist noget tekst som er smuttet væk fra den anden tekst ... så det skal jeg lige have rettet op.
Jeg giver også de par stykker, som skriver at noget af min tekst er meget jargon-agtig, og lidt indforstået. Det har I fuldstændig ret i - en del af det, som står på forsiden er møntet på statslige institutioner, og jeg kan godt se, at det kan skræmme ikke-statslige kunder væk ... så det retter jeg selvfølgelig.
Jeg vil gøre brug af langt de fleste af jeres gode idéer ... Men, jeg har sg meget svært ved at slippe smiley'en efter mit fornavn - jeg har i alle årene, både professionelt, ved kontakt til Rigsrevisionen osv. skrevet "Susan :o)" - så den smiley er nærmest smeltet sammen med mit fornavn - så jeg skal godt nok overbevises ekstremt, hvis jeg skal udelade mit "varemærke" ;o)
Igen tusind tak for jeres tid og gode råd,
Hav en fortsat god weekend,
Susan :o)