Hej amino-brugere! www.brokenphone.dk På forhånd tak
|
Det er nemmere hvis man ved hvilken side det drejer sig om.
Et link måske...;)
Hej amino-brugere! www.brokenphone.dk På forhånd tak
|
Det er nemmere hvis man ved hvilken side det drejer sig om. Et link måske...;) |
Fin hjemmeside du har lavet med god overskuelig startside. Du skal dog lige rette "Glas på iPhone 4 " til "Glas til iPhone 4".
Desuden en rigtig fed effekt til undersiderne |
Fin hjemmeside du har lavet med god overskuelig startside. Du skal dog lige rette "Glas på iPhone 4 " til "Glas til iPhone 4". Desuden en rigtig fed effekt til undersiderne |
Der er et link? |
Tusind tak for feedback. Er altid rart at høre en andens mening. Det er rettet. |
Så har du et link du kan trykke på :) www.brokenphone.dk Ud over dette, synes jeg siden er pæn, og overskuelig. Du/i skulle måske lave: "*Medmindre andet er angivet" lidt større, for når det står med så småt, har man en tendens til at tro at det prøver at blive skjult. God weekend. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Mange tak for mere feedback. Dette er nu også rettet. God weekend til dig også. |
Hej Daniel. 1) Jeg synes godt, at I kan gøre det lidt mere tydeligt hvad det er, at jeg som kunde skal gøre når jeg skal have lave min mobil eller købe et produkt? Der står bare en mail-adresse i bunden og ikke rigtig andet, når jeg først har bevæget mig væk fra forsiden. 2) Jeg tror ikke jeres side er særlig søgemaskinevenlig, da alle side har samme URL-adresse? Vh |
Ejer af egen webshop og side om gaveidéer
OK hjemmeside Frem med jeres CVR på kontakt siden , det giver troværdighed. længere titler og husk lange unikke på hver underside gerne alle 67 tegn som google viser , jeg mener denne titlen <head><title>Brokenphone.dk</title Nemmer at søgeord optimere siden vis den ikke var frameset , derved kunne lave unikke url og bygge en intern links struktur op siden , dette kan ikke gøres med nuværende side |