Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online motionssite

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

www.slankedoktor.dk koster penge at bruge.

En ven og jeg vil starte et site (fx motionsguiden.dk), der skal være et træningscommunity. Man skal kunne få træningsvejledning, kostvejledning, træningsvideoer, træningsprogrammer.

Man skal kunne gå ind og se priser for diverse fitnesscentre i området og deres åbningstider (fx google adsende her?)

Man skal kunne gå ind og være mere specifik - crossfit, løb, roning, svømning og se hvilke brugere, der sidst gjorde det og hvor gode de er. Evt brug af Garmin Connect (træningsredskab, hvor man kan se sine træningsresultater)

Brugerne skal også kunne hjælpe hinanden igennem et forum, og google adsende vil også være der under en "søg"-funktion.

Der skal være chat-funktion og setup ala facebook. Det skal være ekstremt nemt at komme i gang og brugervenligheden skal være i top (lyder vagt, men det må vi jo selv ordne).

Der skal være links fra fx bold.dk med diverse stillinger, og der skal være affiliate-links til diverse sportsrejser.

Any good?

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 22:36

Har I en masse godt indhold som er nemt at finde, så er jeg sikker for det bliver en success.

Held og lykke, glæder mig til at se jeres resultat.

Tilmeldt 29. Apr 11
Skrevet kl. 22:40

Fedt fedt - vi vil give den en skalle.

Evt noget at tilføje?

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 22:42

I kunne evt. lave en mobil-app til at hjælpe med træningsprogrammet. Der findes masser af sådanne apps, men det vil ikke skade jeres site, men vil tiltrække flere brugere.

Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 22:52

DA:

Hej,

www.slankedoktor.dk koster penge at bruge.

En ven og jeg vil starte et site (fx motionsguiden.dk), der skal være et træningscommunity. Man skal kunne få træningsvejledning, kostvejledning, træningsvideoer, træningsprogrammer.

Hejsa, 

God idé! Vil dog lige sige at Slankedoktor koster bla. penge fordi det er rigtige diætister det sidder ude bag skærmen, og de skulle jo gerne have løn for at svare de beskeder der kommer ind.

Held og lykke med projektet!

Mvh. Trond

Tilmeldt 29. Apr 11
Skrevet kl. 22:55

Hej Dofs,

Rigtig god idé - den er noteret ;)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 22:56

Hvad er målgruppen?? for I skal nok kunne differentiere jer en del

Der findes en del sider, både danske og udenlandske, som tilbyder træningstips osv fra kendte motions- og træningseksperter - så der er nok meget konkurrence. Har fx set flere sider, hvor fitness metoderne er specifikke i forhold til sportsgren. Bruger selv www.getrugbyfit.com 

Men da I vil linke til bold.dk, kunne det være en idé at lave et site målrettet fodbold specifik træning

Tilmeldt 29. Apr 11
Skrevet kl. 22:57

Hej T.F.,

Det har du ret i. Vores vejledning vil være mere generaliserbar. Vi vil så kunne lave aftaler/henvise til nærmest diætist, som brugerne så kan anmelde. Dette bør skabe mest konkurrence (og derigennem sikre at diætisterne bliver bedre(win for dem) og brugerne får den bedste vejledning (win for for dem). Win-win situation (lidt groft opstillet ;) )

Tilmeldt 29. Apr 11
Skrevet kl. 23:01

Hej Kenneth,

Jeg vil mere opdele det. Ingen af os har forstand på ret meget andet end svømning og styrketræning. Resten vil vi skulle læse os til. Sitet skal opdeles, og fodbold kunne være en god ide. Derigennem kan man kontakte lokalsporten og folk kan møde hinanden irl.

Vores målgruppe er folk i alle aldre, der dyrker motion. Oftest vil det være folk fra 13-49 år, men den vil nok vægtes mod det yngre segment, vil jeg tro...

TF var inde på noget, hvor jeg lige vil tilføje, at det ikke er vigtigt for at give decideret/specifik kostvejledning. Vi vil kun skabe inspiration til sunde og lækre opskrifter (der må herigennem kunne skabes et samarbejde med en netportal, der beskæftiger sig med det).

Fra Odense
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 23:09

Så er der vel ikke andet at gøre end at komme i gang og se, hvordan det udvikler sig. Men der skal nok noget god seo eller markedsføring indover for, at I skiller jer ud på et sammenpresset marked...

Held og lykke med det... 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)