Hej, www.slankedoktor.dk koster penge at bruge. En ven og jeg vil starte et site (fx motionsguiden.dk), der skal være et træningscommunity. Man skal kunne få træningsvejledning, kostvejledning, træningsvideoer, træningsprogrammer. Man skal kunne gå ind og se priser for diverse fitnesscentre i området og deres åbningstider (fx google adsende her?) Man skal kunne gå ind og være mere specifik - crossfit, løb, roning, svømning og se hvilke brugere, der sidst gjorde det og hvor gode de er. Evt brug af Garmin Connect (træningsredskab, hvor man kan se sine træningsresultater) Brugerne skal også kunne hjælpe hinanden igennem et forum, og google adsende vil også være der under en "søg"-funktion. Der skal være chat-funktion og setup ala facebook. Det skal være ekstremt nemt at komme i gang og brugervenligheden skal være i top (lyder vagt, men det må vi jo selv ordne). Der skal være links fra fx bold.dk med diverse stillinger, og der skal være affiliate-links til diverse sportsrejser. Any good? |
Har I en masse godt indhold som er nemt at finde, så er jeg sikker for det bliver en success.
Held og lykke, glæder mig til at se jeres resultat.