Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online motionssite

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Perfekt, det er noteret. Ja, der skal uden tvivl markedsføres.

Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:52

Lyder topnice selvom konkurencen på det internationale marked er meget hård, så er konceptet så vidt det angår et gratis site på dansk måske en god ide. Det store spørgsmål er så om det på et tidspunkt kan komme op og tjene så meget at det kan betale sig for jer at investere jeres tid i at vedligeholde det. evt. en ide at få en kvinde med på jeres team mht. jeres indhold på sitet så i bedre kan nå den målgruppe, medmindre i selvfølgelig ser så godt ud at kvinderne fuldstændig mister deres kritiske sans.

venter spændt på at se resultatet

DevilDevilDevil

Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:10

Hej Cuttingboard,

Fedt, du synes om det. Det er også i orden at være kritisk. Vi synes nemlig også selv om det, og lige pt bekræftes vi, hvilket selvfølgelig er ganske dejligt :)

Jeg tror ikke übertræningsfolk vil synes vildt om det. Dertil vil vores site nok bare blive et supplement.

Jeg tror, der er rigtig mange, der bare gerne vil lidt mere end at tro, de vitterligt smider den gode ven på maven ved at skubbe i maskiner og skrive mobil samtidig... (ah, de gider nok ikke alligevel), men så dem, der godt ved, der skal træning til for at smide de ekstra kilo... og dem, der gerne vil stay fit.

Lidt ala jamie Oliver, bare hvor vi fokuserer på træning ;)

Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 06:46

Jeg synes det er en fed idé. Jeg har ofte left efter sådan et site, når jeg har haft spørgsmål som:

• Hvor ofte bør jeg træne i starten
  • Hvor meget giver svømning kontra løb og andre motionsformer
  • Hvor lang tid bør jeg restituere efter et stort blåt mærke på låret
  • Hvor meget i form kan jeg forvente at komme på 1 måned med 3 gange svøming om ugen

Alle sådan spørgsmål. Så det kunne være fedt, hvis I samler en masse information ét sted. Måske også opbygge et forum ligesom her på Amino, hvor brugerne kan hjælpe hinanden.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)