Elsker de der reference-billeder, det de gør når man holder musen over dem.. - kommer jeg sku nok til at stjæle på et tidspunkt, så jeg har lige bookmarket dig..
Det er bare ligesom om, i mine øjne, at der mangler et eller andet Kapoow.. som passer til dine, sikkert fantastiske evner..
Ved ikke om det er den mørkegrå menu og logo på den grå baggrund eller hvad det er, men .. - der er et eller andet dull jeg ikke kan sætte fingeren på.
Og der er måske også lige nok luft rundt om menuen.. - Du må gerne gøre lidt mere ud af din "submenu".. den er meget usynlig.. Lav evt en blå baggrund ligesom den blå du har i bunden eller noget..
Btw også nogle ret flotte referencer.. ;)
Den her Dennis jørgensen side, har meget bedre flow.. mindre "dull" som jeg sagde.. - Håber det kan hjælpe dig på sporet af noget.. =)
God dag..
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Først og fremmest en flot side, med lækre detaljer. Men du mangler kontaktinformationer på forsiden og måske lidt call-to-action.
Se evt. på http://www.1902software.dk - det er selvfølgelig en anden stil end du har, men samtidig er man ikke et sekund i tvivl om hvor det gælder! En kombination vil helt sikkert kunne gøre underværker.
I din nederste 'grå bjælke' kan du lave en ekstra column og indsætte kontaktinformationer eller måske indsætte dem i din "Hvem er jeg?"-tekst.
Jeg er enig med min konkurrent (Christoffer) at du bestemt mangler en kontakt formular..
Og måske også et mere konkret beskæftigelses område, en grund til at man skal hyre dig.
se evt. CustomerWise.dk - det tager ikke lang tid at finde ud af at de kan finde ud af, er e-handel og magento.
Fortæl folk om hvorfor de er nød til at bruge dig som den ekspert de lige mangler, til lige netop den problem stilling de har.
- Noget af det der sælger sig selv allerbedst som konsulent er, hvis man har en "case" og/eller et produkt, der kan løse lige netop det problem, som den besøgende og potentielle kunde har.
og btw Christoffer... stalker du mig? :P
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Er enig med Alexander du mangler lidt firma information. Jeg vil så gå et hak videre, og sige du også mangler adresse information. Dette giver for mig ligeså så stor troværdighed som cvr, og det er jo alligevel muligt at finde, hvis man har cvr nummeret. Derfor hvorfor ikke sætte det på selv.
Der mangler måske også en indikation for at, hvad der er valgt på andet niveau af din menu. Når man har trykket på Billeder eller Websites fx, så kan man ikke se om det er skiftet, uden at se på indholdet. Det er vigtigt for den menneskelige hjerne, at se en forandring, når den skal tro på man har trykket på noget.
Tak for mere feedback :) Så kan man også se hvad der er valgt på andet niveau i menuen :)
Mht. til cvr nummer har jeg ikke et, da jeg omsætter for under 50.000, og da jeg kun laver sider når jeg har tid udover studiet. Men kunne være jeg skulle overveje det.
Og er helt enig i at jeg mangler at beskrive et mere konkret beskæftigelsesområde, hvad jeg kan osv. Det vil jeg lige få beskrevet, og så kommer det også på :)