Jeg får et stort parti hjem i næste uge af mini chokoladerne, som er gode til f.eks receptionen, kundegaver eller lignende.
Der er ialt 10 kilo i en pakke til en kanonpris incl. moms og levering . ( jeg vil ikke skrive billigst i dk - for man ved jo aldrig - men jeg tror det :).
Rigtig godt tilbud Jesper. Har dog ikke lige noget at bruge al den chokolade til hehe, men håber der er andre som får glæde af dem. Men et tilbud er det i hvert fald, og billigt!
Jeg overvejer lidt, om mini-chokolader vil være lige så gode til Ironman på cyklen, som de )%/#¤&%"#(%&#¤ energi-barer og gels, som jeg p.t. nærmest lever af døgnet rundt.
Haha, dog ikke - men eftersom jeg stiller op til både Challenge Århus og Challenge Copenhagen (en halv ironman og en ironman distance) i år, så gør jeg smartest i at træne....
....og træningen løber op i mange hundrede km på cyklen hver uge, foruden svømmetræning og løbetræning.
Derfor søgte jeg lidt adspredelse fra gels og energibarerne
Hold da op, jeg bliver træt i mine ben bare ved tanken om den "lille tur".
Men nej, jeg tror næppe du kan erstatte chokolade med energibare eller drikke, du kan selvfølgelig afprøve metoden og fortælle os om hvordan turen gik. :)
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Flemming@....og træningen løber op i mange hundrede km på cyklen hver uge, foruden svømmetræning og løbetræning.
Hatten af for det Flemming
Man har det godt når man er i god form ( har jeg hørt ).
Ja, det har man - og man har ofte ømme ben og sover enormt godt om natten
Dagens tur-retur til Korsør på cykel - 185 km på 5 timer og 38 min vil helt sikkert få mig til at sove som en engel i nat!
Jeg var heller ikke lige så motiveret på en marathon efter 92 km hjemad i modvind - men det skal jeg jo til IM, så jeg kan lige så godt vænne mig til tanken