Jeg skal til at i gang med at lave min webshop, min plan var at gøre det gennem Golden Planet.dk. Men nu har jeg fundet en side web10.dk,. som er langt billigere. Er der noget der har erfaringer gode/dårlige med dem? Jeg skal sælge børnetøj og det skal ikke være en super avanceret webshop. Jeg skal samtidig åbne en mindre butik, så forsøger at holder omkostningerne nede, da der er rigtig mange af dem
Jeg ved ikke om det værste er at holde omkostninger nede. Det har kostet mig en del at forsøge på det, så udgifterne kommer før eller senere. Jeg har selv valgt magento, og det at kunne styre så meget som jeg kan er et must for mig - der er helt sikkert mange andre her på amino, der kan give en gisning om, hvad en magento shop koster, men jeg har brugt en del penge på moduler med mere for at gøre min shop bedre og give mig de ekstra funktioner, jeg stod og manglede.
Sæt dig ned, find ud af hvad din shop skal kunne, hvad med design etc? Er du villig til at gå på kompromis med udseendet - for chancen er at dine kunder vil kunne se det. Golden planet er en shopløsning i sig selv, et er den men designet kommer bagefter. Alting koster, og man kan vel som kunde se om butikken er troværdig på den måde den udstråler sig via designet og funktionaliteterne. Jeg siger ikke du ikke skal spare, men når du har sparehatten på, så hav det i tankerne.
Jeg startede med OScommerce, og så vidt jeg kan se er golden planet en tilretning af OScommerce. Du kan jo tage et kig på det - OScommerce er gratis, men rigtig mange der kørte det i sin tid er skiftet til magento - simpelthen fordi det kan mere pr. standard og det giver efter min mening flere muligheder.
Go for it - men find shopløsningen der passer dig, og så giv den gas!