Davs derude Jeg har i en længere periode kigget en del på eksisterende webshops, som er blevet sat til salg. Det har ikke været så afgørende for mig, hvad wehshoppen har solgt som udgangspunkt - det afgørende var interesse og vækst. Pludselig blev jeg dog (MEGET uventet) tilbudt at købe en god venindes shop, fordi hun af private årsager ikke længere havde tid til den. Jeg tænker og drømmer om en fremtid med den wepshop, hver dag! Det er inden for et område jeg selv interesserer mig meget for og beskæftiger mig med stort set hver dag - hvilket jo i sig selv er fantastisk!! P.t. kigger en revisor regnskabet igennem, så jeg kan komme med et bud og så skal jeg videre i banken, når budgettet er finpudset. Der er 100 millioner ting, som jeg allerede har planer om at ændre, deriblandt logoet. Mit spørgsmål er, hvad konsekvensen er ved at ændre det? Jeg ændrer ikke navnet på webshoppen, så ud ad til kan folk stadigvæk huske navnet (hvilket for mig jo er det vigtigste). Men selve loget er jeg idag ikke særlig begejstret for, så jeg vil have en semi-prof til at hjælpe mig. Men hvad tænker I om det? Og hvordan ville I selv reagerer, hvis jeres farvorit webshop pludselig ændrede logo, fik en gennemgående ansigtsløftning på hjemmesiden osv.? Kom bare med alle jeres tanker - I need them :) |
Personligt har jeg intet i mod en webshop som opgraderer deres udseende, så længe jeg stadig kan handle på siden :)
Ser vi på en hjemmeside som Smartguy.dk? det er ikke længe siden de ændrede layout og virkelig ændrede deres look. Jeg er efter de ændrede begyndt at handle mere på deres side, da den virker mere troværdig..
Jeg synes helt sikkert du bør gøre den mere effektiv og ikke mindst vise kunderne at du har overtaget den.. skriv eventuelt en mindre roman om hvorfor du ændrer og hvad du ændrer..