Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

100% konvertering i betalingsflowet

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter rigtig meget optimering er det lykkedes mig (i de sidste 30 dage) at få samtlige igennem mit betalingsflow, hvis man ser bort fra kurven. Desværre hopper 4 ud af 5 fra, efter at de er kommet til kurven.

Nu er det sådan at man kommer direkte til kurven, efter at have tilføjet en vare, og at det høje antal muligvis kan skyldes det, men det er stadig ikke godt nok. Er der nogle der har bud på forbedringer? Jeg regner selvfølgelig ikke med at jeg får 100% igennem fra kurven også, men 20% er ikke godt nok.

Det er hjemmesiden med strømper det handler om :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 14:51

Nu da du kun accepterer Dankort, mister du nok de første mange kunder alene her.

Hvor mange ryger fra, efter de har trykket "gå til betaling".. fordi vi mister selv rigtig mange i indkøbskurven, og det er generelt fordi der er mange, hos os, som går og ligger ting i kurven for at se hvad det koster.. og evt. drømmer lidt..

Men når folk først er begyndt at gå tilbetaling, har vi et meget bedre overblik over hvem og hvormange som ryger fra.. 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 14:57

Tak for rigtig god feedback. Jeg går i min egen lille verden og ved at vi har betaling via mange flere kort, hvilket ses nederst på siden. Jeg havde ikke tænkt over at nogle måske troede at vi kun havde dankort, siden det er på kurven.

Det var kun for at understrege kortbetaling, og stammer fra dengang hvor vi kun havde dankort. Der er lidt jeg skal have kigget på der. Tak for øjenåbner.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 15:00

Glemte helt at svare på dit spørgsmål. Som jeg skrev i toppen, kommer hver og en igennem, efter at de trykker "Gå til kassen". I hvert fald inde for de sidste 30 dage.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 15:08

Noget der godt kunne forvirre mig en smule, er at man skal trykke "Gå til kassen" 2 gange for at betale.

Hvis man har fyldt noget i kurven, og så surfer lidt videre men beslutter at købe uden at smide mere i kurven, så skal man først trykke "gå til kassen" og så igen "gå til kassen" for at betale.

Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 15:18

kunne forstille mig at det er fordi at selve knappen hedder gå til kassen fremfor "vis indkøbskurv"

gå til kassen signalere at man skal betale. men har du så oplevet at det et mindre antal der rent faktisk trykker på gå til kassen end tidligere ?

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 15:23

I har helt ret, det skal ændres. Stor fejl.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 15:36

Jeg synes du skal give dem valgmuligheden "At gå til kurv, eller shoppe videre" når de har lagt noget i kurv..

Jeg har lavet en løsning til vores nye shop på nicehair.dk som gør dette, og det er også en Magento, hvis du lige skriver til mig på Twitter, kan jeg give dig et link til shoppen i en direkte besked når jeg engang kommer hjem..

Så kan du se hvad jeg mener..

Personligt synes jeg bestemt ikke at man skal tvinges i kurven efter at have lagt et produkt i.. - Og alle større webshops gør også det at de ligger produktet i kurven bag ved.. og på en eller anden vis, promter brugeren at nu er produktet altså lagt sikkert og ret i kurven.

- Tror det vil hjælpe meget på dine "procenter", og måske fjerne den irritationsfaktor det giver at blive tvunget til kassen.. men det er ikke sikkert at det vil hæve dit Antal konverteringer men måske kun din konverterings-procent.

Forestil dig at skulle op og vende kassen i bilka, hver gang du har lagt et produkt i kurven, i stedet for bare at vide, at nu ligger produktet sikkert i din kurv.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 15:41

Jeg har været opmærksom på dette, og gik på et tidspunkt over til at fremhæve når en vare blev lagt i kurv. Desværre faldt mine konverteringer, så jeg gik tilbage til denne løsning igen, med at tvinge folk over i kurven hver gang. Måske jeg skal give det andet endnu en chance, og se på nogle andre muligheder for fremhævning.

Shoppen kører på Ubercart til Drupal, og er ikke en Magento.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 15:43

oh well okay.
Synes bare lige checkout, lignede noget a'la magento.

Men det kan vel stadig lade sig gøre at promte brugeren med en status om at produktet nu er lagt i kurven og give dem valget om at betale nu, eller shoppe videre.. 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)