Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idéer til udvikling af facebook side

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften aminoer!

Jeg har, med inspiration fra facebook-gruppen "Alt til forfesten", lavet en facebook side, hvor man kan se hvilken butik der i den nuværende uge sælger dig det billigste sprut.

http://www.facebook.com/home.php#!/pages/Billigt-Sprut/209394942411604

Siden er lavet med henblik på unge, som står og er blevet inviteret til en privatfest, men ikke har så mange penge på kontoen at gøre godt med, eller stadig skal til at låne fra mor og far. Så kan de klikke sig ind, og se hvor de skal gå hen og handle, hvilket slipper dem for besvær med, at sidde og kigge diverse aviser igennem for tilbud.

Jeg kunne dog virkelig godt tænke mig at putte noget mere på, eller rettere sagt, udvikle den. Hvordan ved jeg ikke. Samtidig vil jeg også blive kanon glad, hvis i kunne komme med noget ris/ros på siden.

Det eneste jeg pt. er i tvivl om er designet på billedet, der viser oversigten over butikker og priser. Hvordan jeg evt. kunne lave det bedre ville også være en fantastisk hjælp ;)

Mange tak,

Sander

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:08

Hey Sander...

Før jeg trykkede på "Synes godt om", synes jeg sådan set ikke at siden tiltrækker så meget.. Du har lavet en beskrivelse af hvad det hele går ud på, det er også fint.  Dog ville jeg vælge en anden font type, den du har nu er alt for tæt, det er lidt irriterende at læse.

Jeg mangler nogle billede/billeder, noget som siger "du kan ikke leve uden det her".

Nu hvor jeg kan se dit værk, er det i bund og grund godt nok at du prøver at hjælpe andre unge af blive stive ;) joke til side.

Her kunne du opdele det lidt bedre, priserne samt andre ting, står lidt rodet, hvor imod de helst skal stå i rækker og kolonner, det er jo en slags informations side du har lavet, og i øjeblikket er det en smule rodet..

Og igen, billeder af en fest eller nogle unge som hygger sig...

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 20:23

Det kan der være noget om. Et par billeder hjælper altid, og vil gøre det mere interessant. Det kigger jeg lidt på, så det kan blive peppet op, og få folk til at blive nysgerrige!

Og ja, jeg havde godt tænkt på, at det ikke var særligt godt organiseret, men jeg var ikke sikker på, hvad der skulle laves om.

Jeg kigger på organisationen af forsiden, som fans kan se, og vil få det til at se kanont ud, og mere fangende for øjet ;)

Tak for det!

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 08:36

Der er alt for meget tekst på siden som en start, det mangler lidt design. Et design, som uden man læser noget tekst er med på præcist hvad siden egentlig handler om og hvad man får ud af at synes godt om.

Et lille tiltag kunne være at lave en lille pil, som peger op på synes godt om knappen, hvor du skriver noget i stil med "Synes godt om og få det billigste sprut hver uge". Giv dem en tydelig grund til at synes om siden.

Lige nogle hurtige tanker herfra. 

- Mvh Simon Jørgensen
www.Avali.dk - Online Markedsføring

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 12:00

Ja, det vil formodentlig nok lokke mere med en hurtig, enkel, men samtidig good looking velkomst side, i stedet for en lang smørre. Det kigger jeg på idag, og får designet det Wink

Mange tak for rådet!

Fortsat skøn dag, og husk og smil til den næste person i møder! Det gavner kun Big Smile

-Sander

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 13:16

Så har jeg lavet et mere simpelt udkast til hvordan "non fan" siden ser ud. Hvordan spiller det? :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 21:15

Så har fansiden også fået et makeover, hvor det nu, efter min mening, er blevet mere overskueligt, og samtidig nemmere for mig at redigere!

Ris og ros modtages stadig med kyshånd!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)