Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad tænker du? feedback på e-conomic integration ønskes :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

Vi har nu fået finjusteret vores løsning e-conomic dashboard (efter mange aminoers gode feedback), og nu har vi fået fjernet mange børnesygdomme, samt fået langt mere information på siden,
Nu er jeg spændt på at høre jeres mening på ny.Cool

Håber på feedback ala:

1: Hvad tænker du som første tanke om løsningen?

2: Hvad vil afholde dig som e-conomic bruger fra at sige JA tak til vores løsning?

3: Hvad siger du til prismodellen?

4: Feedback på alt  :)

Siden er: www.e-conomicdashboard.dk

Dbh Johnny, der venter spændt .......

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:59

Siden okay flot

Giv alle billeder titler og tags derved findes i google billedet søgning.

lange tekst sider husk h1 og h2 under overskrifter giver både lidt SEO og gør siden mere overskuelig ,f.eks. denne her side FAQ siden 

Om os siden en god ide med en kontakt formular , det er derved lettere at kontakt jer.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 06:36

Hej Johnny

Jeg synes faktisk, det ser spændende ud. Så det betyder, at sitet fungerer og jeg blev interesseret i at vide mere.

Dog har jeg to kritikpunkter:

• Der gik lidt tid, før jeg fandt ud af, at det var en måde at få et grafisk overblik over nøgletal for virksomheden. Det er vel et værktøj til at få overblik over sine data? En minimodel indenfor BI?
  • Jeg mangler lidt informationer om, hvad jeg kan følge af nøgletal. Definerer jeg selv grupperne?

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Fra  iAdvice Skrevet kl. 07:07

Hej Mikael.

Tusind tak for din feedback, SEO delen er vi slet ikke kommet igang med endnu :)

Dbh Johnny

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Fra  iAdvice Skrevet kl. 07:13

HEj Umulius.

Tusind tak for din feedback.

1: hmmm, Jeg vil forsøge at få definieret bedre at vores løsning netop gør det du skriver, giver et grafisk overblik over din forretning. Du her nemlig helt ret, e-conomic dashboard er et mini BI værktøj til e-conomic.dk som ikke kræver noget af brugen andet end tilmelding :)

2: Vi har valgt i første omgang at brugeren ikke skal gøre noget selv, det vil sige at alt er foruddefineret i rapporterne uden videre. Vi arbejder på at lave flere rapporter allerede nu, og nogle af kan blive med mulige at brugeren selv kan arbejde med opsætning
Du har dog ret, hvilke tal kan jeg følge, og hvordan, vi har snakket om at lave en rapportside som simpelthen dokumentere hvilke rapporter der viser hvad :)

Dbh Johnny

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Fra  iAdvice Skrevet kl. 15:35

Hej hej

Så har jeg justeret lidt på siden, nu står der klart og tydeligt hvilke rapporter som tilbydes, og at rapporterne kommer uden at man skal røre en finger selv :)

Mere feedback ønskes....

Johnny

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 14:10

Lækker design...

Det ser meget spændende ud, men desværre bruger jeg ikke selv E-conomic, måske en dag i fremtiden.

Jeg har dog et spørgsmål, skal man eje e-conomic før man kan bruge dit produkt? Eller er det en samlet pakke... Ved det lyder dumt, men det skal stå på forsiden så ingen bliver forvirret. Måske er jeg bare træt her på en lang fredag.

God weekend

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Fra  iAdvice Skrevet kl. 14:44

Hej Alexander :)

Det kom på forsiden i aftes, nu står det klart og tydeligt at man skal have e-conomic for at det virker :)

Johnny

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)