Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Affiliate-donations side

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 272
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære amino'er,

Nu er der en del herinde der beder om feedback, og synes langt de fleste ender med at få en masse konstruktiv kritik, hvilket jeg selvfølgelig også håber i har lidt gemt af til mig. 

Siden er ved at være nogenlunde klar, der er stadig nogen enkelte ting der mangler, så som de næsten 80 "samarbejdspartnere" der stadig mangler at blive lagt ind og at logoerne skal udskiftes ved nogen. Men det er lidt slave arbejde og jeg vil meget gerne kunne veksle mellem kreativitet og slave arbejdet, så jeg ikke køre død. 

Link: http://www.gutti.dk/

Jeg takker på forhånd mange gange.

/Mark Guldbrandsen

(Skal lige siges, nej det er ikke en side jeg skal tjene penge på, blot et non-profit projekt) 

Tilmeldt 11. Aug 10
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 10:25
Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 10:52

Hej Mark,

synes først og fremmest det er et godt initiativ :)

Her er lidt fra mig:

- Få lavet et bedre logo

- Få nogle af dine 'samarbejdspartnere' på forsiden

- Headeren er alt for stor

- Rigtig flot venstre navigation

- Fornuftige farver og det bløde design

- Overskuelig overblik over 'samarbejdspartnerne' under de forskellige kategorier

- Man ved hvor på siden man er hele tiden med breadcrumb og dit h1 tag

- Har ikke set på SEO men hvilke søgeord vil du gerne findes på?

Dette var lige hurtigt det jeg havde at sige. Jeg er selv igang med et ligende projekt med non-profit og donationer. 

Hav en god dag,

Madsen

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 10:53

Designet hopper lidt rundt når man forsøger at bruge menuen og så er designet lidt kedeligt og opfordre ikke rigtig til at man får lyst til at samle en masse penge ind.

Er din side et cash back site, hvor du så bare giver pengene væk?
Altså lidt som det daværende 'En god Sag' og http://www.visamlerind.dk/?

Synes du mangler at angive, hvor meget man støtter med ved de forskellige shops. Om det er en fast pris eller en procent af salget.

Mvh

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 10:54

Du må gerne lige slå din pm til ;)

Tilmeldt 11. Aug 10
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 13:11

Seo har jeg ærligtalt ikke brugt det store energi på endnu, men regner med Kræftens bekæmpelse

Logo er også på vej, en kammerat har sagt han ville kigge på det, jeg er ikke ligefrem gud til Photoshop :)

Ja siden er ligende de to programmer, jeg prøver dog at positionere mig en den modsatte ende af de to programmer.

Jeg har overvejet at tilføre procent satserne, men ved ikke om det er unødig information, eller om det vil "skræmme" brugerne når de ser procentsatserne for eksempelvis elektronik er væsentlig lavere end tøj. Selvfølgelig kan det også have den modsatte effekt at en bruger nægter at bruge servicen da de ikke ved hvor meget går videre. 

Men er der flertal for at procentsatserne er på? 

Jeg ved ikke hvordan man sætter det til, men du kan smide mig en mail:

Markguldbrandsen@hotmail.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)