Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunder til fotograf søges!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle,

Jeg søger potentielle kunder. Både til enkeltopgaver og til længerevarende samarbejde.

Lidt om mig:
Jeg er en selvstændig kvindelig fotograf med virksomheden FriskFoto (som snart fylder 2 år - woohoo).
Mit studie er pt i Gentofte men flyttes snart til Skovlunde.
Jeg laver både studie- og on location fotoshoots, og jeg laver rigtig mange modelbilleder.
Jeg har ca 10-15 faste modeller at trække på, men der kommer hele tiden flere til.
Mine billeder er som regel i s/h, men jeg laver også gerne farve. Jeg synes mine idéer er originale, men jeg elsker også det klassiske.
Jeg er god til at få mine modeller til at slappe af og se virkelig godt ud på billeder.
Der er altid liv og glimt i øjet på mine billeder.

Her kan noget af mit arbejde ses:
www.friskfoto.dk
http://modelmayhem.com/member.php?id=166458

http://www.myspace.com/friskfoto
http://www.meetyourmessenger.dk/browse.asp?c2=218583

Jeg er nem at arbejde med og altid åben for idéer, men også super kreativ. Prisen kan vi snakke om.

Du kan være:
Tøjdesigner der mangler nogle lækre billeder af dine kollektioner
Smykkedesigner der skal bruge reklamebilleder
Frisør der mangler udsmykning/reklame og vil have taget nogle studiebilleder af dine kreationer
Ved at starte et magasin op, men mangler billeder
Sælger der mangler billeder til din webshop
Privatperson der gerne vil fotograferes
Eller en hvilken som helst anden, som blot har brug for nogle fede billeder
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 20:39
Virkelig lækre billeder. Meget pudsigt da jeg igår kom til at tænkte på hvem der var Amino''s husfotograf efter at Baldersoe ikke rigtig er så meget herinde længre.

Du er blevet tilføjet til de fortrukne - og vil da tage fat i dig næste gang en fotoopgave dukker op.

Du tør vel ikke slynge et prisniveau ud, da jeg må indrømme jeg personligt ikke har en ide om hvor den type opgaver ligger på skalaen.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:17
TUSIND tak for de pæne ord - gør skam mit bedste :)

Altså, jeg kan godt forsøge mig med et prisforslag, men det kommer helt an på typen af opgaver. Men her er et tænkeligt eksempel:

4 timers fotoshoot i studie med 1 model og efterfølgende redigering og klargøring til web eller print = omkring 2000 kr
Det vil blive dyrere, hvis der skal bruges flere modeller eller hvis det skal være on location.

Jeg er ikke så dyr, men har heller ikke været i gang så længe :)

- Birgitte

Tilmeldt 21. Jul 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:51

Hej Birgitte,

jeg ved ikke om det er noget for dig, men vi er et nystartet PR-bureau, der har brug for at få skudt pack shot billeder af tøj og sager.

De skal være højtopløselige og fritlagt. Umiddelbart er ønsket, at du er tilknyttet vort studie i midtby/København 2-3 gange om ugen.

Vi har brug for at du kan skyde 30-50 pack-shots om dagen og selv kommer med udstyr.

Håber at høre fra dig.

Mail venligst på maggiekempinska@mail.dk

Tak.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 11:26

Hvis Birgitte ikke tager opgaven, er jeg frisk på den. I så fald, vil jeg meget gerne høre mere om opgaven.

Jeg kan komme ud til jeres studie i weekenden og medbringe eget udstyr.

Du kan kontakte mig via kontaktformularen på min hjemmeside: www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 19:42

Kristian --> Er da ked af du tror jeg har forladt Jer amino'er ;-))

Er skam stadig lige her som husfotograf - er blot gået sammen med min gode ven Bjarne gennem mange år, og har dannet kommunikationshuset www.Sydkom.dk hvor vi laver disse løsninger og meget mere end det.

Såfremt I ønsker løsningsforslag på opgaven fra os, er det bare at maile på mads@sydkom.dk

Fra Albertslund
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:54

Synes også at det kunne lyde som en spændene opgave.

Mvh

Bille

www.fotobille.dk

Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:01

Kære Birgitte.

Har kigget lidt rundt omkring på dine billeder, inde på din ellers så flotte hjemmeside :)

Ville høre, om der var mulighed ofr at i fotografere drenge, og hvad det evt. vil koste? speciel tilbud, for noget prøveværk? :)

Mvh.

Frederik Pihl Jørgensen

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 19:36

Hej Frederik

Velkommen til Amino

Lige under Birgitte´s navn kan man kontrollere dato´en for indlæg, hvilket altid er godt, da vi alle er kommet til at svare på gamle indlæg, hvilket også er tilfældet er her, indlægget  er lidt over 3 år gammelt, så prøv evt. at kontakte hende direkte eller kig under freelancer eller opret en opgave der. Rigtig god fornøjelse med Amino.

Mbh.

Kim

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)