Jeg vil lige dele en lille sød historie med jer fra den virkelige verden. Min datter på 7 år samler på de der små bamser - sylvanians - og er selvfølgelig blevet medlem af deres "fanklub". For noget tid siden modtog hun, i forbindelse med hendes fødselsdag, en stak fødselsdagsinvitationer, man kan udfylde og sende til sine venner/klassekammerater - selvfølgelig for at hverve nye kunder. Et par dage efter kom hun, helt uopfordret, ud fra hendes værelse med dette stykke papir som hun gerne ville ha sendt med posten til Sylvanian's. (Teksten kan muligvis kun læses af forældre til børn i samme aldersgruppe :)) Vi fandt en konvolut og fik postet brevet, uden de store forhåbninger om at høre mere fra firmaet. Forleden kom postbudet så forbi med en stor pakke til min datter. Da hun fik den pakket op opdagede vi til vores store overraskelse, at det var fra "de kære små bamser". I et personligt brev (skrevet med HÅNDSKRIFT....!!!) takkede de for hendes meget flotte brev og tegning og ønskede hende den bedste fødselsdag i hele verden. Pakken indeholdte et af deres produkter, en bil der koster kr. 399,- i butikkerne, som datteren har ønsket sig i et ½ år. Lykken var stor og jeg må nok sige at jeg blev lidt målløs. DET kan man sq da kalde kundepleje i 1. klasse. Fantastisk at et firma i den størrelse ofrer tid på at rette personlig henvendelser til "kunderne" - det var der flere firmaer der kunne lære lidt af ;) Syns lige jeg ville dele historien med jer. Glædelig påske Kennet |
Hej Kennet
Kan kun give dig ret. Det er virkelig kundeservice. En god og tankevækkende historie i denne kristne højtid.:)
Har selv en ven, der engang skrev til Toms, tror jeg nok, at han havde en klage over deres skildpadder. De forsvandt alt for hurtigt. Resultatet af dette, var han fik tilsendt en kæmpe pakke skildpadder, med en hilsen om at de tog hans klage til efterretning. ;-)
Det er virkelig en god måde at give en kunde en rigtig god oplevelse. Gad vide hvordan verden ville se ud, hvis alle tænkte på denne måde. ;-) Hmmm...