Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kundeservice på et meget højt plan.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg vil lige dele en lille sød historie med jer fra den virkelige verden.

Min datter på 7 år samler på de der små bamser - sylvanians - og er selvfølgelig blevet medlem af deres "fanklub". For noget tid siden modtog hun, i forbindelse med hendes fødselsdag, en stak fødselsdagsinvitationer, man kan udfylde og sende til sine venner/klassekammerater - selvfølgelig for at hverve nye kunder. Et par dage efter kom hun, helt uopfordret, ud fra hendes værelse med dette stykke papir som hun gerne ville ha sendt med posten til Sylvanian's. (Teksten kan muligvis kun læses af forældre til børn i samme aldersgruppe :))

Vi fandt en konvolut og fik postet brevet, uden de store forhåbninger om at høre mere fra firmaet.

Forleden kom postbudet så forbi med en stor pakke til min datter. Da hun fik den pakket op opdagede vi til vores store overraskelse, at det var fra "de kære små bamser". I et personligt brev (skrevet med HÅNDSKRIFT....!!!) takkede de for hendes meget flotte brev og tegning og ønskede hende den bedste fødselsdag i hele verden. Pakken indeholdte et af deres produkter, en bil der koster kr. 399,- i butikkerne, som datteren har ønsket sig i et ½ år. Lykken var stor og jeg må nok sige at jeg blev lidt målløs. DET kan man sq da kalde kundepleje i 1. klasse. Fantastisk at et firma i den størrelse ofrer tid på at rette personlig henvendelser til "kunderne" - det var der flere firmaer der kunne lære lidt af ;)

Syns lige jeg ville dele historien med jer.

Glædelig påske

Kennet

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 02:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kennet

Kan kun give dig ret. Det er virkelig kundeservice. En god og tankevækkende historie i denne kristne højtid.:)

Har selv en ven, der engang skrev til Toms, tror jeg nok, at han havde en klage over deres skildpadder. De forsvandt alt for hurtigt. Resultatet af dette, var han fik tilsendt en kæmpe pakke skildpadder, med en hilsen om at de tog hans klage til efterretning. ;-)

Det er virkelig en god måde at give en kunde en rigtig god oplevelse. Gad vide hvordan verden ville se ud, hvis alle tænkte på denne måde. ;-) Hmmm...

Dbh Kristoffer

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er da en fantastisk historie, og en service der må siges at være helt ud over det normale Big Smile

Ud over det, bekræfter det hvad jeg ofte ynder at sige: For børn og folk i Dubai, er der intet der er umuligt. De skal have bevist at ting ikke kan lade sig gøre, før de tror på det.

Jeg ved ikke hvad der sker med os i livet, siden denne tro på at alt kan lade sig gøre forsvinder. Men eg tror at dem der formår at bevare denne tilgang til tingene, kommer til at opleve langt flere succeser, end dem der mister troen.

Og det må man sige at den solstråle historie, er et rigtigt god eksempel på.

Stort tillykke til din datter med fødselsdagen, og ikke mindst den flotte gave :o)

En lille tilføjelse som jeg glemte: Yes også et stort thumbs op for at sende brevet. Havde du ikke gjort det, ville det jo ikke kunne lade sig gøre :o)

Jeg har ikke børn, så jeg ved ikke om man bare gør den slags. Jeg er sikker på at jeg ville, men det er ikke mit indtryk at det gælder alle.

 

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt fantastisk historie, - og tillykke med fødselsdagen Cake

På iværksættersiden er det jo et godt eksempel på hvordan man for egentligt for ret få penge (der har sikkert ikke kostet mere end 200 kr. ialt) kan få ikke bare én ambassadør, men også forældrene og deres omgangskreds, - og altså nu også os her på Amino.

Tænk på hvad der bliver smidt afsted af penge på adwords og brugt af tid på SEO (tid er jo også penge) og lign. .- og her har man altså kunnet give et barn og et familie en rigtig god oplevelse. Det kunne mange på Amino sikkert også gøre i deres firmaer.

LEGO har f.eks været gennem nogle kriser - som de har stået igennem og al respekt for det - men jeg tror egentligt ikke det firma havde eksisteret havde det ikke været for alle de ambassadører som har givet stafetten videre til deres børn. Forældre som så igen har rost LEGO og fortalt hinanden om de rolige øjeblikke hvor ungerne har været optaget af de "ikke-elektroniske/ikke batteridrevne" små plastikklodser.

Hvis jeg ejede "Sylvanian" ville jeg også være kistestolt af den pågældende medarbejder. Ikke mindst fordi politikken i firmaet har givet medarbejderen den mulighed for improvisation. Det bør man tænke lidt over, også selvom man måske kun er i gang med sin første webshop. At stille sig selv som chef det spørgsmål, - hvordan håndteres henvendelserne til firmaet? Hvordan tager vi mod ris/ros - hvordan tackler vi reklamationerne. Man behøver ikke at slå op i forbrugerlovgivningen eller læse de små bogstaver under forretningsbetingelserne - man kunne overraske positivt :)

Dejlig historie - og tillykke til både firma og barn....

  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)