Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeres klik/salg også mærkelig i ferien?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har kørt en del AdWords på min Twilight hjemmeside og har faktisk haft et pænt overskud, men her i ferien har jeg haft utrolig mange klik uden at nogen har købt noget som helst.

Er det pga. ferien eller? 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 13:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Måske er det fordi vi har det gode vejr og så er så tæt på lønningsdag..

Det er en mulighed men jeg ved det ikke. Jeg tror folk er i haven med jord under neglene, og når de så kommer ind på computeren zapper de over siderne, men bruger ikke tiden på at fordybe sig.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 13:36

Uniquelady.dk - Michelle:

Måske er det fordi vi har det gode vejr og så er så tæt på lønningsdag..

Det er en mulighed men jeg ved det ikke. Jeg tror folk er i haven med jord under neglene, og når de så kommer ind på computeren zapper de over siderne, men bruger ikke tiden på at fordybe sig.

Ja det kan sagtens være Smile Jeg håber hvert fald, at det er det.

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 13:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DSB melder om et kæmpe stort antal rejsende henover ferien, så dem er ikke er i haven er jo nok hos familien, og kigger derfor nok ikke så meget internet. Vores besøgstal er lavt i forhold til normalen her henover ferien.

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 14:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Min erfaring er at når det er godt vejr, så køber folk ikke særligt meget online, specielt ikke på fredage, lørdage og helligdage.

Måske 2. påskedag (mandag) bliver lidt bedre fra om aftenen (da der ligesom på søndage tit er nogle indkøb der skal ordnes inden en ny arbejdsuge.

Men samtidigt er der også mange der holder ferie også i næste uge, da de gerne vil have afviklet ferie inden 1/5 for at sikre at feriedage ikke går tabt. Mange er derfor slet ikke hjemme, og hvis de er hjemme laver de alt muligt andet end at bruge PC'en.

Traditionelt bruger folk også mange penge op til påske, så det kan også ligge en dæmper på onlinekøb i selve påsken. Men dem som har fået børnechecken 20/4 har selvfølgelige flere penge til køb (jeg tror dog at rigtigt mange bruger disse penge på ferie i stedet for, da tidspunktet falder sammen med påsken).

Men mon ikke at der så skrues ekstra op for blusset fra næste søndag (1/5 og ny løn).

Mvh. Ken

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 14:19

Hejsa,

det lyder faktisk meget rigtigt omkring din iagttagelse. 

Nu må vi se hvad der sker. Mon ikke det giver et lille ryk i den positive retning.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 09:44

Min erfaring er klar; i alle ferier falder besøgstal såvel som klik, konverteringer og salg på langt de fleste typer hjemmesider.

/JG

Fra København
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 10:48

Folk flytte hele tiden så vi har ikke mærket noget til det Wink

Simon

Skal du flytte? Finde det billigste flyttefirma lige her: www.flytbiligst.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)