Jeg har efter aftale med skyldige pillet siden ned, og fået en bekræftelse på jeg vil have pengene mandag inden kl. 16. |
Advarselsside - hvordan er reglerne?
|
|
Hvordan gik det ? Har han betalt eller ...? Henning |
Han lovede at betale fulde beløb, men betalte "kun" 6000,- Men jeg er glad nu. :) |
Dato: 17-03-2007 17:37:26 Forfatter: Paul Sørensen Han lovede at betale fulde beløb, men betalte ''kun'' 6000,- Men jeg er glad nu. :) OK, så hjalp din hårde fremgangsmåde heldigvis, og når han alligevel ikke betaler det hele, så har fremgangsmåden du brugte absolut ikke været for hård. Når han ikke betaler det hele, som han har lovet, har han bekræftet at det var - og er - hans hensigt at snyde dig. Kender udmærket typen fra mit tidligere job, så du og jeg tog ikke fejl, men det var der andre i denne tråd der gjorde. Henning |
Den skepsis, der har været udtrykt overfor Pauls fremgangsmåde har vel ikke i det væsentligste gået på om det ville "virke" eller ej, men på om det var en seriøs fremgangsmåde, og på om det potentielt kunne skade hans egen forretning. Ingen af disse ting er vel tilbagevist blot ved at kunden betaler. |