Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af affiliate udbyder!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg er så småt gået i gang med en blog omkring at flytte hjemmefra, og i den forbindelse overvejer jeg at tilknytte lidt affiliate på min blog. Jeg har kigget lidt rundt hos de forskellige udbydere, for at se hvilke kampagner de kan tilbyde. Det eneste sted jeg har kunne se hvilke kampagner netværkerne tilbyder er hos partner ads.

Kan det passe at man ikke kan se de andre netværks kampagner før man bliver partner hos dem?

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 21:22

Jep.. det passer meget godt..

Men kan da lige smide nogle anbefalinger:
partner-ads er gode synes jeg.
smartresponse-media.com/
Euroads.dk

Held og lykke :)

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 21:28

Hej Emil

Man skal ansøge før man kan se kampagnerne. Da indtjening godt kan svinge fra partner til partner. En person med en meget godt besøgt hjemmeside. Kan godt forhandle sig til en bedre pris end en med ikke så mange besøgende, samt meget lidt salg/leads.

Jeg vil anbefale Orville. Super god service altid til at få fat I, samt har de nogle gode kampagner.

Euroads er også super gode og betaler altid til tiden. Har ikke haft nogen problemer med dem.

Hvis du er interesseret kan du følge min website statistik her. Arbejder dog på at få den lavet realtime.

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 21:32

Hej Emil,

Tror det er svært, at give et 100 % korrekt svar på hvilken affiliate bureau du skal vælge. Tror det er meget forskelligt hvad folk synes, dog synes jeg du skal prøve nogle forskellige og tage den du synes bedst om, og som du har det bedst med.

God kontakt, stabilitet og tryghed med et affiliate bureau er guld værd synes jeg, og det har jeg lagt vægt på. Da der hele tiden går rygter og de forskellige bureauer.

Håber du finder ud af det.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 21:56

Hej Emil!

Jeg syntes det er rigtig spændende, at du er gået i gang med en blog, og gerne vil køre lidt affiliate på siden det er jo helt forståligt.

Jeg vil gerne anbefale Euroads.dk, jeg har selv brugt dem (blogger ikke mere), og de var rigtig gode.
Fordi at deres side er overskuelig, de har gode kampagner og de mailer altid hvis der kommer ændringer.

Held og lykke med projektet, du er velkommen til at kontakte mig hvis du skal have noget hjælp til nogetWink

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 22:30

Hej Emil!

Da jeg selv synes det var en jungle at finde rundt i, har jeg lavet en oversigt over de affiliate netværks, jeg synes er bedst som jeg også bruger. Se dem her (Bunden af siden).

Det er rigtigt - Du skal være medlem før du kan se kampagnerne. De fleste gange kan du se hvilke virksomhederne de arbejder sammen med. Hvis du vil se procent satser, SKAL du være medlem.

Skriv endelig, hvis det ikke lykkedes dig! 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:51

Meld dig til alle dem du kan. Lav en seperat affiliate email til tilmeldingerne (du får mange mails med nye / lukkede kampagner). En række netværk har et meget lille udvalg af kampagner.
Der findes også en række netværk som har en bakket udbetalings historik, fjerner leads, eller bare laver lidt for mange julenumre. Du kommer dog nemt uden om dem, med et par hurtige søgninger på Google på virksomhedens navn.

Bemærk, du kan sagtens finde kampagne A hos både netværk 1,2,3, men til forskellige afregning.Det er derfor det er en fordel at have konti ved alle dem du kan.

Nogle  netværk har egne kampagner, der giver afregning for hver ny der signer-up igennem affiliatens medie. En række webside bruger det til anmeldelser / sammenligninger, og det er derfor ikke altid et helt nuanceret billede du får på den måde.

Det som kan være interessant for en ny er:

- Hvor lang tid går der før du får pengene?
- Er kampagner forudbetalt?
- Hvad er cookie-tiden?
- Hvad er min. udbetaling?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:56

Men husk nu også at finde reklamer/kampagner der er relevante for dine besøgende :-)

Super vigtigt for at du får noget godt ud af det :-)

Mikkel

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 09:48

Brug denne liste over netværk og gør som Casper siger (tilmeld dig hele baduljen)

Mikkel :

Men husk nu også at finde reklamer/kampagner der er relevante for dine besøgende :-)

Og husk at forsøge dig med google adsense.

/JG

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 09:52
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)