Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg sidder fast med SEO - hvordan løfter jeg min shop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer,

Jeg sidder fast. Antallet af besøg fra organiske søgninger er virkelig lavt, og jeg vil gerne forbedre min placering i søgemaskinerne. Jeg blogger og forsøger at skabe godt indhold på min side, men hvad gør jeg galt? Kan i komme med nogle råd eller nogle points hvor jeg skal forbedre mig?

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 20:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michelle,

Først og fremmest har jeg på ingen måde gået i dybden med din hjemmeside eller din branche, men jeg kunne forestille mig at der var en del konkurrence på de ord du godt vil placeres på. 

Hvis jeg skulle få flere besøgende til din hjemmeside ville jeg gøre følgende:

1. Lave en såkaldt søgeordsanalyse. 
Med en søgeordsanalyse vurderer man hvilke ord der er interessante for dig, hvor mange søgninger der er på dem og hvor stor konkurrencen er. På den måde kan man vurdere hvilke ord det kan betale sig at satse på. Har du kørt Adwords før kan det give stor viden som du kan bruge.

2. Lave linkbuilding. Jeg vil foreslå at både købe links(for at komme hurtigt igang) og så selv iværksætte nogle initiativer, så du har en langsigtet strategi. Samtidig ville jeg opdele dine ord i to kategorier, en hvor du kan få resultater på kort sigt(højst sandsynligt ord med få søgninger), og så en langsigtet strategi på trafiktunge ord.

3. Bruge din nye viden om søgeord på din blog, hvor du har stor mulighed for at bruge dine søgeord i kombination med andre ord, så du bliver fanget på en række fraser.

4. Selve optimeringen af din hjemmeside er også vigtigt, men min vurdering er at du skal sikre dig at der ikke er noget på din side som vanskeliggør indeksering. Jeg vil ikke foreslå dig at optimere helt ekstremt på siden, men blot gøre den indekserbar.

Spørg endelig løs. Der er rigtig mange stærke SEO-folk her på Amino, og sikkert mange som vil give et forslag til forbedringer af din hjemmeside.

God påske. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:14

Meget få indgående links , der er kun 98 ifølge yahoo site seach , få flere

Tekst på forsiden hjælper også

Titlen på siden kan forbedres ikke ret mange klikker på en siden der står velkomme det er heller ikke ret mange der søger på google efter når de leder efter en sexshop ,lav en sigende titlen

samme skifte størrelse på siden og ingen interne links struktur på siden , husk lav alt med h1 og h2 ,anker links til undersider med sigende titler

jeg og nogle andre gav nogle SEO råd i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)