Jeg er i gang med at udvikle et nyt site omkring opstart af Affiliate Marketing. Ikke så meget det at tjene penge på, at andre klikker på annoncer eller at der laves salg, gennem annoncer på min nye side, men mere med at hjælpe folk til at komme i gang.
Jeg har udarbejdet et udkast til forsiden, som jeg gerne ville have lidt feedback på, og om der evt. er noget jeg kunne lave anderledes.
fedt layout som er dejlig overskueligt og ligetil.
Dog bryder jeg mig ikke om baggrunden (hvis denne altså skal med ind på siden) den kunne godt være grå eller måske #f6f6f6 for at give en lille kontrast.
Desuden kunne du for at gøre siden mere gennemtænkt lave "blog"reklamer.dk og menuens rød samme farve så det hang lidt mere sammen.
fedt layout som er dejlig overskueligt og ligetil.
Dog bryder jeg mig ikke om baggrunden (hvis denne altså skal med ind på siden) den kunne godt være grå eller måske #f6f6f6 for at give en lille kontrast.
Desuden kunne du for at gøre siden mere gennemtænkt lave "blog"reklamer.dk og menuens rød samme farve så det hang lidt mere sammen.
Jeg har også selv tænkt over det med baggrunden, at den måske lige er lidt for prangende. Jeg vil prøve dit forslag, og gøre baggrunden grå eller anvende #f6f6f6.
Dit forslag om at den røde farve i logo samt menu skal være ens, er jeg enig med dig i. Det vil jeg da også lige prøve.
Det kan jeg rigtig RIGTIG godt lide. Hvis man skulle udfordre lidt kunne man eventuelt ligge en tynd border på ? en #ccc måske? Så man skære over, uden det bliver for hård en overgang :)
Som baggrund kan du eksperimentere med en farve, fremfor den trivielle sort/grå/hvid. En mørk og behagelig grøn, evt.. Ellers kan gøre din baggrund grå, og så have dit billede i farver.
jeg tror sidens ide vil komme bedre til udtryk hvis der holdes en stilren linje hele vejen igennem. Hvis han bringer en grøn i baggrunden vil det stille en uro, som ikke er passende..(kunne jeg forestille mig)
Jeg kan rigtigt godt lide nummer 2 layout du har lavet, det ser rigtig godt og professionelt ud. Jeg tror da helt sikkert det kunne blive et hit når du får den op at køre og alt held og lykke herfra! :-)
jeg tror sidens ide vil komme bedre til udtryk hvis der holdes en stilren linje hele vejen igennem. Hvis han bringer en grøn i baggrunden vil det stille en uro, som ikke er passende..(kunne jeg forestille mig)
Der skal bare vælges den rigtige farve. Smid en skygge på boksen og giv baggrunden en god farve, så tror jeg siden vil være langt mere behagelig at læse på.
Jeg kan rigtigt godt lide nummer 2 layout du har lavet, det ser rigtig godt og professionelt ud. Jeg tror da helt sikkert det kunne blive et hit når du får den op at køre og alt held og lykke herfra! :-)
Mvh, Daniel.
Tak Daniel
Ja, jeg håber og tror også at siden bliver god med tiden, det er i hvert fald meningen. Derudover vil der komme gæsteindlæg fra andre, som har haft succes med affiliate netværk, hvor de giver gode råd videre.