Jeg var så dum ikke at sætte mig helt ind i hvordan forløbet i processen enlig foregår. når en kunde betaler jer 1000 kroner for en gennemgang, er det så én gennemgang eller er det fx. 2 måneder hvor i hjælper kunden med at optimere så i ikke bare giver nogle råd og smutter igen. Hvis det var en periode i optimerede for kunden kunne det virkelig være noget jeg selv ville anbefale mine kunder da det jo er en hel anden snak. Er dette meningen? i såfald er 1000 kroner ingenting. Hvis det tværtimod er én gang i gennemgår siden vil jeg selv ikke betale meget mere end 4-500 kroner. Mest fordi jeg ved at jeg kan oprette en debat, men også at i højst sandsynligt har standardsvar på det meste med tiden. :) |
Andreas Seierup:Jeg var så dum ikke at sætte mig helt ind i hvordan forløbet i processen enlig foregår. når en kunde betaler jer 1000 kroner for en gennemgang, er det så én gennemgang eller er det fx. 2 måneder hvor i hjælper kunden med at optimere så i ikke bare giver nogle råd og smutter igen. Hvis det var en periode i optimerede for kunden kunne det virkelig være noget jeg selv ville anbefale mine kunder da det jo er en hel anden snak. Er dette meningen? i såfald er 1000 kroner ingenting.
Hvis det tværtimod er én gang i gennemgår siden vil jeg selv ikke betale meget mere end 4-500 kroner. Mest fordi jeg ved at jeg kan oprette en debat, men også at i højst sandsynligt har standardsvar på det meste med tiden. :)
Ved du hvad, det var faktisk ikke nogen dum ide at fremhæve processen EA (Efter analysen) :)
De kunder jeg allerede har haft har jeg haft kontakt med i 1-2 uger efterfølgende hvor jeg har besvaret uddybende spørgsmål osv. Det har fungeret rigtig godt!
Det kunne godt være at jeg skulle gøre det mere klart og som en fast del af "pakken" at der f.eks. er 1. mdr. med råd og vejledning til at udføre opgaverne!
Meningen er dog ikke at vi skal udføre opgaverne for kunden, men sætte fokus på HVOR der bør sættes ind :)
På længere sigt vil man selvfølgelig kunne tilbyde at udføre de pågældende opgaver, men det er ikke meningen her i opstarten.
MVh Thomas :)