Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på konceptet

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var så dum ikke at sætte mig helt ind i hvordan forløbet i processen enlig foregår. når en kunde betaler jer 1000 kroner for en gennemgang, er det så én gennemgang eller er det fx. 2 måneder hvor i hjælper kunden med at optimere så i ikke bare giver nogle råd og smutter igen. Hvis det var en periode i optimerede for kunden kunne det virkelig være noget jeg selv ville anbefale mine kunder da det jo er en hel anden snak. Er dette meningen? i såfald er 1000 kroner ingenting.

Hvis det tværtimod er én gang i gennemgår siden vil jeg selv ikke betale meget mere end 4-500 kroner. Mest fordi jeg ved at jeg kan oprette en debat, men også at i højst sandsynligt har standardsvar på det meste med tiden. :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 18:25

Andreas Seierup:

Jeg var så dum ikke at sætte mig helt ind i hvordan forløbet i processen enlig foregår. når en kunde betaler jer 1000 kroner for en gennemgang, er det så én gennemgang eller er det fx. 2 måneder hvor i hjælper kunden med at optimere så i ikke bare giver nogle råd og smutter igen. Hvis det var en periode i optimerede for kunden kunne det virkelig være noget jeg selv ville anbefale mine kunder da det jo er en hel anden snak. Er dette meningen? i såfald er 1000 kroner ingenting.

Hvis det tværtimod er én gang i gennemgår siden vil jeg selv ikke betale meget mere end 4-500 kroner. Mest fordi jeg ved at jeg kan oprette en debat, men også at i højst sandsynligt har standardsvar på det meste med tiden. :)

Ved du hvad, det var faktisk ikke nogen dum ide at fremhæve processen EA (Efter analysen) :)

De kunder jeg allerede har haft har jeg haft kontakt med i 1-2 uger efterfølgende hvor jeg har besvaret uddybende spørgsmål osv. Det har fungeret rigtig godt!

Det kunne godt være at jeg skulle gøre det mere klart og som en fast del af "pakken" at der f.eks. er 1. mdr. med råd og vejledning til at udføre opgaverne!

Meningen er dog ikke at vi skal udføre opgaverne for kunden, men sætte fokus på HVOR der bør sættes ind :)

På længere sigt vil man selvfølgelig kunne tilbyde at udføre de pågældende opgaver, men det er ikke meningen her i opstarten.

MVh Thomas :)

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:29

Jeg mente absolut heller ikke at i skulle udføre kundens problemstillinger (så var i ekstra billige) men god vejledning i en kortere periode eller indtil kundens hjemmeside er kørende er 1000 kroner værd.

Jeg er glad for at kunne bidrage.. Jeg vil bogmærke dit projekt og følge op med mine kunder hvis det er nødvendigt :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Skrevet kl. 18:32

Jeg er helt enig med dig, så det vil jeg lige skrive på min liste over TO DO!

Hvad arbejder du selv med, og "hvem" er dine kunder som du omtaler? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:39

Jeg er selv under uddannelse som web-integrator, efter at have lavet hjemmesider små 7 år med private, mindre og mellemstore virksomheder. For at få bevis og dygtiggjort mig selv valgte jeg at tage uddannelsen..Det skal siges at det først er de senere år jeg er begyndt for alvor at lave seriøse og betalte opgaver.

mine kunder er alt fra private til mellemstore virksomheder og med udgangspunkt fra HTML sites - fuldt fungerende Open source CMS (Wordpress, joomla, Opencart). Jeg er dog ved at lukke virksomheden og starte noget helt nyt op. Det kan du følge på min profil efter 1 maj. :)

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 18:50

Jeg synes I bør gøre MEGET mere ud af jeres egen side. Det virker lidt fesent at sælge web-relaterede ydelser, igennem en så primitiv side. Giv den en skalle og udnyt alle jeres kompetencer til det fuldeste, så det ingen tvivl er om, at I kan jeres kram, når man besøger jeres side.

Når det er sagt, så kan jeg rigtigt godt lide idéen. Held og lykke.

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 19:11

Jeg tror det er et godt koncept.

Jeg yder ganske vist selv den service "gratis" som en del af det jeg leverer på det materiale mine kunder indleverer - men mit feedback fortæller helt klart at kunderne altid er glade for et "par friske øjne" og jeg tror faktisk godt det kan lykkes for dig.

Udfordringen bliver at få budskabet om hvad kunden får for sine penge, leveret på en måde så det kan blive forstået. Faldgruben er jo, at dygtige folk som dig hurtigt kommer til at tage fagtermer og underforståede ting ind i formidlingen, - og det dur ikke.

Men held og lykke....

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Skrevet kl. 01:50

@Andreas

Det lyder spændende, har accepteret din amino netværks anmodning, så kan det jo være der kan blive noget spændende samarbejde i fremtiden :)

@Intetsigende

Som jeg skrev i starten af denne tråd skal der ikke lægges så meget i selve designet og opbygningen af hjemmesiden da den stadig er under opbygning og der er stadig et stykke vej endnu før den er færdig.

Men tak for din feedback, jeg er helt enig i at det er rigtig vigtigt at vores side SKAL representerer vores produkt hele vejen igennem, ellers vil det hele falde lidt til jorden :)

@Michael

Jeg tror helt sikkert også at vores produkt er noget der er efterspørgsel på hvis det bliver struktureret bedst muligt og budskabet bliver formidlet ordentligt til vores kunder!

Mht. fagtermer så kan jeg kun give dig ret i at man hurtigt kan gå i selvsving med termer mv. som nogle ikke er bekendt med. Det må være en "arbejdsskade" man må leve med at være ekstra opmærksom på.

Syntes du at der bliver brugt for mange termer på siden som det står på nuværende tidspunkt, eller var det mere ment som en gennerel huskeregel? Vil gerne vide om det er noget jeg skal gøre endnu mere ud af end jeg allerede har gjort :)

Alt i alt vil jeg sige jer mange tak for jeres feedback, det sætter tankerne igang og hjælper til at servicen kan blive endnu bedre!

Jeg er stadig meget interesseret i konstruktiv kritik af konceptet, så har i en tanke eller idé vil jeg rigtig gerne høre det!

De bedste hilser

Thomas

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:59

Hej Thomas

Som det er nævnt tidligere syntes jeg du selv skal arbejde med din hjemmeside, den er brugervenlig, men ser ikke særlig professionel ud. 

Konceptet er super godt - en idé var måske at gå mere i dybden i din beskrivelsen af ydelsen. En beskrivelse af de muligheder der kan integreres i en hjemmeside, måder at gøre ting på osv. så man som kunde får blod på tanden og kontakter dig. Som det er nu, sælger du ikke dig selv godt nok syntes jeg. Et supermarked sælger sine varer ved flotte varepræsentationer, beskrivelser af produkterne, muligheder ved produkterne, konkrete opskrifter osv. Jeg mangler noget i din beskrivelse som får mig til at købe.

Sidste ting er at du under alle beskrivelser skriver "vi", og under kompetencer får jeg klart indtryk af at det er dig som er firmaet og kun dig. Jeg syntes du burde rette alt til at det er noget "du tilbyder" og ikke "vi tilbyder". 

God idé og jeg ønsker alt held og lykke. 

Mvh

Alexander

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Skrevet kl. 16:33

Alexander Kristensen:

Som det er nævnt tidligere syntes jeg du selv skal arbejde med din hjemmeside, den er brugervenlig, men ser ikke særlig professionel ud. 

Konceptet er super godt - en idé var måske at gå mere i dybden i din beskrivelsen af ydelsen. En beskrivelse af de muligheder der kan integreres i en hjemmeside, måder at gøre ting på osv. så man som kunde får blod på tanden og kontakter dig. Som det er nu, sælger du ikke dig selv godt nok syntes jeg. Et supermarked sælger sine varer ved flotte varepræsentationer, beskrivelser af produkterne, muligheder ved produkterne, konkrete opskrifter osv. Jeg mangler noget i din beskrivelse som får mig til at købe

Som jeg tidligere har skrevet er hjemmesiden langt fra et færdigt produkt, så der er stadig lang vej endnu før den er færdig :)

Som du skriver så er det et spørgsmål om at få budskabet ud til kunderne og det er jeg selvfølgelig helt enig i! Det jeg arbejder med pt. er netop at få udarbejdet nogle budskaber og en opstilling der skal beskrive mit produkt.

Alexander Kristensen:

Sidste ting er at du under alle beskrivelser skriver "vi", og under kompetencer får jeg klart indtryk af at det er dig som er firmaet og kun dig. Jeg syntes du burde rette alt til at det er noget "du tilbyder" og ikke "vi tilbyder". 

Point taken ;)

Jeg har været igang med at lave en "indholdsoversigt" over mit produkt, som jeg har lavet en grovskitse af og lagt ud på forsiden Tholst-WebConsult.dk.

Det skulle gerne være med til at uddybe indholdet, men hvad syntes i? Er det en fornuftig måde at gøre det på? :)

Rigtig god søndag til alle!

Mvh

Thomas

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)