Dejlig medieomtale - IT Denni
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09

Stort tillykke. God omtale og fedt med et direkte link til din side i slutningen af artiklen
Den artikel kan da ikke andet end at give noget ekstra arbejde.
|
Tilmeldt 27. Sep 06
Holger
Fra
År
Skrevet
23-04-2011 kl. 06:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Til lykke Denni
Har du selv lavet og udsendt pressemeddelelsen, eller har du haft et firma til det?
Mvh
Holger
|
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Sådan der, god artikel! 
|
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Til lykke Denni
Har du selv lavet og udsendt pressemeddelelsen, eller har du haft et firma til det?
Mvh
Holger
Nej har jeg ikke, der var en journalist ude og interviewe mig.
|
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Hold da op. det ser rigtig godt ud Denni
Det er en god omtale du får der, og målgruppen læser vel netop den avis, så du har virkelig scoret dig noget gratis PR.
Stort tillykke med det her fra.
Mvh.
Alexander M. Andersen
|
"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Hold da op. det ser rigtig godt ud Denni
Det er en god omtale du får der, og målgruppen læser vel netop den avis, så du har virkelig scoret dig noget gratis PR.
Stort tillykke med det her fra.
Mvh.
Alexander M. Andersen
Ja de læser nemlig Lokalavisen - var i en anden lokalavis for et år siden og det gav sindsyg god responds.
Nu må jeg vente til på tirsdag, når den kommer i den trykte udgave.
|
Tilmeldt 19. Aug 10
nordicADmedia
Skrevet
23-04-2011 kl. 11:53
Stort tillykke!
Det er altid godt med noget positiv omtale.
|
Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Flot - fantastisk god omtale!
|
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
23-04-2011 kl. 12:23
Suveræn omtale. Man skulle jo næsten tro du selv havde fået en journalist til at skrive det.
En skam du er i det område, for jeg ville helt sikkert give én som dig chancen, hvis jeg havde de mindste computerproblemer.
Held og lykke med firmaet. Godt gået
|