Hej! Jeg er ikke så god til dansk. Men jeg har en stor håb at her er nogen, der kan forstår mig. Jeg har en ApS. Der arbejder en kvinde under kontrakten hos mig. Hun er medarbejder. Sidste tid giver hun mig en masse af problemer. Så skal jeg betale til kunderne på hendes skyld og også til mekanikerene for at reparere mine maskiner. Jeg har et bevis fra mekaniken at maskinen gik i sttyke på grund af at den var brugt ukorrekt. Og der er hendes opgave at køre den maskine. Jeg tog en bislytning om at jeg opsiger hende. Jeg gav før ikke hende en advarsel, dersværre. Hun fik dem flere fra mig kun mundtligt... Men jeg kan se at på hendes skyld kan min forretning gå i stykke... Hun - arbejde hos mig fra mart 2010 - i hendes kontrakt står det at hun "Efter 3 måneder kan selv opsige ansættrlsesfoholdet med en måneds varsel til udgang af en måned" Men jeg skrev ingen ting om, hvodan kan jeg opsige hende.... Jeg skal også kontrollere hvere eneste opgave, som hun få fra mig, fordi er jeg usikker, at hun gå dem godt. Og på den grund taber jeg mine kunder, som er ikke glad for resultater af arbejdet. Jeg vil maget glad for at har hende væk så snart det er muligt!!! På forhand mange tak for jers svar!
|
Dette kan måske hjælpe lidt http://www.kaf.dk/page35.aspx
Held og lykke med det.