Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO hjælp til affiliale side om penge.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle Aminoer..

Er der nogen herinde der vil hjælpe lidt med at give gode råd til hvad jeg kan gøre på min side for at gøre den mere søge venlig.

Jeg er igang med at skrive artikler, ved godt det giver en del, men er der andet jeg kan gøre?

siden er: http://pengebjerget.dk

på forhånd tak.. :)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:21

Nu er jeg personlig imod sådan nogle lån, for rigtig mange mennesker især unge kommer i saksen efter et lån som de ikke kan betale tilbage..

Ud over det skal du skriver artikler som du er i gang med... Sætte nogle unikke tekster på din side. Måske tilføje nogle flere sider til siden, for i øjeblikket består den kun af en url adresse.. Skabe links til hjemmesiden.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 20:25

Det var egentlig også tænkt som et forsøg, for at blive bedre til SEO.

For ved der er megen konkurrence på de søgeord. :)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:38

ok, jeg kan godt se du også har oprettet andre tråde ang. seo bare i andre retninger som også er fint nok..

Det du selv kan gøre det er jo at opbygge en side, med unik tekst på. Lad være med at gentage dig på siderne ikke fordi du gør det, jeg skriver bare hvad man skal og ikke skal overfladisk.

Have H1 og H2, meta, gode unike titler og gode url's, skabe links til din side med gode tekster og selvfølgelig de ord du vil optimere. Der findes mange forskellige tools på nettet hvor du kan få din hjemmeside tjekket for SEO forbedringer, både nogle som er gratis og andre hvor det kræver noget form for betaling. Så er der også tools til at se hvor lang nede på søgemaskinerne du er, og derfra vil du kunne skabe dig en base, forsøge dig frem og se om du ryger frem eller tilbage.. Der er en del ting man kan gøre for at få sit navn højere op. Forsøg dig frem :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 21:16

Det er absolut mest effektivt hvis man kan få andre til at linke til éns side. For at det skulle kunne ske, skal man jo naturligvis have noget nyttigt at tilbyde..

Har selv haft samme problemstilling for vores låne side forbrugslån, og det er jo umiddelbart ikke det nemmeste i verden at få folk til at linke til sådan en side.

Det eneste vi sådan set har kunnet komme på, er at udarbejde et værktøj som kan vise det mest hensigtsmæssige lån for de danskere der er interesseret i lån uden sikkerhed.

De værktøjer findes til dels allerede, men vi er ved at få lavet et let tilgængeligt grafisk tool som alle kan bruge. Forhåbentligt kan et sådan værktøj få folk til at linke fra fx fora osv. Er dog ikke så nemt som det lyder, da der er ret mange variable at implementere i værktøjet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:40

En god grund viden er vigtigt omkring søge ord optimering , har du læst disse 2 bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/

Husk brug gerne forummet her ved tvivl om noget, flere svare gerne helt gratis.

God ide start ud med at lave den bedste siden og der er kun 3 under sider på siden  , alle derfor linker til fordi læs stof er så godt, husk spørg dig selv om du vil linke til din siden , fordi guiden er ekstrem god

her et par tips i denne her tråd hvad jeg gør http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)