Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du feedback til vores site om rundrejser i Indien? :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Wuops!

Opdagede lige man kunne tilgå jeres side både med og uden "www".

Det betyder jo duplicate content, så skynd jer endelig hellere at få det rettet snarest muligt, for jeres egen skyld. :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 21:29

Umulius:

Hej Mikkel

Prøvede du at trykke på et banner og fik den fejl? Der bliver arbejdet på bannerne, så de linker ikke rigtigt endnu. De skal gå direkte til turene.

Tror umiddelbart ikke Mikkel mener noget med bannere. Det er et link til en side som ikke eksisterer, så mon ikke i blot skal have den URL slettet(?)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Umulius:

Hej Alexander

Jeg var ikke klar over, at dette logo er blevet brugt flere steder. Vi er åbenbart blevet snydt. Tak fordi du gjorde os opmærksom på det.

At du starter med at antage, at vi har kopieret vil jeg faktisk ikke finde mig i. Er du venlig at sige undskyld?

/Jonas

Du er sku da umulig.

Jeg undskylder sku ikke over at i har et logo/icon som allerede har eksisteret i gud ved hvor lang tid.... Den eneste i skal kræve en undskyldning over for er den person som har "udviklet" det til jer. Jeg har ret som alle andre at antage at i har stålet/kopieret/hugget det når den allerede findes på så mange sider... Jeg gjorde bare ikke det store ved det før du begyndte at modsige mig og skrive at det var unikt og i har betalt penge for et icon som sådan set er gratis for at hente. Det er utrolig hvor arrogant du er.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 21:52

Hej misel

Ja, det er rigtig irriterende at blive snydt. Det er dog ikke værre, end at det kan rettes. Det var værre, da de første udviklere stak af med 3000 kr. i opstartshonarar :D

Jeg er faktisk fuldstændig enig med dig i din kritik. Vi er for dårlige de første 3-4 sekunder. Jeg er ikke sikker på, at det vil være nok med en 3-trins-rakat til venstre, men måske kan det være medvirkende til, at vi hurtigere brænder igennem. Jeg tænker, at vi måske under vores navn skal skrive: Build your tour. Derudover kommer vi til at bruge banneret mere aktivt til at reklamere for rejser. Det burde også give folk en idé om, hvem vi er. Har du andre forslag? For det er som jeg ser det vores mest kritiske punkt lige nu - og det skal løses...

Vores udvikler arbejder lige nu med menu'erne for at begrænse dem. Der kommer til at være 10 i hver bjælke og 2 eller 3 bjælker. Sidst punkt bliver så: read more og hvis du trykker på den knap ryger du til samtlige artikler for det område.

Ja, SEO kommer til at tage rigtig meget tid. Med 10 minutter per artikel, så er det 60 timers effektivt arbejde :)

Tak for kritik.

Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 21:54

misel:

Wuops!

Opdagede lige man kunne tilgå jeres side både med og uden "www".

Det betyder jo duplicate content, så skynd jer endelig hellere at få det rettet snarest muligt, for jeres egen skyld. :-)

I know. Jeg så det i dag. Udvikleren har lige rodet med url'erne, så det skal selvfølgelig rettes. Men tak :) 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)