Hej misel
Ja, det er rigtig irriterende at blive snydt. Det er dog ikke værre, end at det kan rettes. Det var værre, da de første udviklere stak af med 3000 kr. i opstartshonarar :D
Jeg er faktisk fuldstændig enig med dig i din kritik. Vi er for dårlige de første 3-4 sekunder. Jeg er ikke sikker på, at det vil være nok med en 3-trins-rakat til venstre, men måske kan det være medvirkende til, at vi hurtigere brænder igennem. Jeg tænker, at vi måske under vores navn skal skrive: Build your tour. Derudover kommer vi til at bruge banneret mere aktivt til at reklamere for rejser. Det burde også give folk en idé om, hvem vi er. Har du andre forslag? For det er som jeg ser det vores mest kritiske punkt lige nu - og det skal løses...
Vores udvikler arbejder lige nu med menu'erne for at begrænse dem. Der kommer til at være 10 i hver bjælke og 2 eller 3 bjælker. Sidst punkt bliver så: read more og hvis du trykker på den knap ryger du til samtlige artikler for det område.
Ja, SEO kommer til at tage rigtig meget tid. Med 10 minutter per artikel, så er det 60 timers effektivt arbejde :)
Tak for kritik.