Hej alle Så er vi langt om længe ved at være færdige med vores web-site. Vi har været i gang i faktisk over et år og sitet er stadigvæk i testfasen, men vi er meget tæt på at være færdige, så jeg synes godt, jeg kan være bekendt at invitere Jer indenfor :-) Vi er en markedsplads med fokus på at køber af rundrejser og rejsebureauer skal finde hinanden. Vi sælger dermed ikke rejser, men vi giver sælger og kunder mulighed for at finde hinanden. Vi er startet med Indien og planen er at vi så skal ekspandere til andre lande efterfølgende. Der er to ting ved vores site, som er unikt på markedet.
Ved næste release, som snart kommer, får vi et auktionssystem, så hver kunde der sammensætter en rejse får bud fra 3-5 rejsebureauer, som alle sammen kommer med deres bud på præcist den drømmerejse, som kunden har sammensat. Ved den release, så mener jeg, at vi har markedets stærkeste koncept. Jeg glæder mig til at høre, hvad I siger og hvis I har gode forslag til hvordan vi kan blive endnu stærkere fremover. P.S. Vi har ikke fået optimeret indenfor SEO endnu, men vi har en rapport vi langsomt tygger os igennem. Så den del kommer. |
Siden ser jo pæn og overskuelig ud, dejlig meget tekst til søgemaskinerne...
Jeg ville dog forslå at i skabe jeres eget logo, eller får en grafiker til at udvikle en til jer. Mange andre hjemmesider bruger billedet som icon eller logo bare med andre navne..
I skal jo helst skille jer ud, og det gør man ikke med samme logo som andre.
god påske