Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du feedback til vores site om rundrejser i Indien? :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle

Så er vi langt om længe ved at være færdige med vores web-site. Vi har været i gang i faktisk over et år og sitet er stadigvæk i testfasen, men vi er meget tæt på at være færdige, så jeg synes godt, jeg kan være bekendt at invitere Jer indenfor :-)

Vi er en markedsplads med fokus på at køber af rundrejser og rejsebureauer skal finde hinanden. Vi sælger dermed ikke rejser, men vi giver sælger og kunder mulighed for at finde hinanden. Vi er startet med Indien og planen er at vi så skal ekspandere til andre lande efterfølgende.

Der er to ting ved vores site, som er unikt på markedet.

• Næsten 400 artikler om attaktioner, byer, stater, religion, historie, praktiske informationer osv. Det er mange flere end f.eks. Lonely Planet.
  • Du kan designe din rejse ved at bruge alle artikler om attraktioner, byer, stater osv. til at komme i din indkøbstur og dermed sammenstykke din optimale rejse.

Ved næste release, som snart kommer, får vi et auktionssystem, så hver kunde der sammensætter en rejse får bud fra 3-5 rejsebureauer, som alle sammen kommer med deres bud på præcist den drømmerejse, som kunden har sammensat. Ved den release, så mener jeg, at vi har markedets stærkeste koncept.

Jeg glæder mig til at høre, hvad I siger og hvis I har gode forslag til hvordan vi kan blive endnu stærkere fremover.

www.wildplanettours.com 

P.S. Vi har ikke fået optimeret indenfor SEO endnu, men vi har en rapport vi langsomt tygger os igennem. Så den del kommer.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:29

Siden ser jo pæn og overskuelig ud, dejlig meget tekst til søgemaskinerne...

Jeg ville dog forslå at i skabe jeres eget logo, eller får en grafiker til at udvikle en til jer. Mange andre hjemmesider bruger billedet som icon eller logo bare med andre navne..

I skal jo helst skille jer ud, og det gør man ikke med samme logo som andre.

god påske

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:32

Hej Umulius.

Jeg kan sagtens se fidusen I hjemmesiden, men med det stærke fokus på Indien falder jeg lidt fra. Jeg ville måske også hellere køre hjemmesiden mere i retning af at I formidler kontakt til attraktioner frem for rejseselskaber.

Da jeg sad på Jeres side fik jeg lyst til at læse mere om Indien, bruge siden til at finde f.eks. de 5 mest interessante attraktioner ud fra Jeres top 10, tilføje dem til en liste, som jeg så kunne bruge når jeg rejste mod Indien. Der ligger der i mine øjne et potentiale hvis I kan finde en måde at lave penge på den funktion.

Jeg ved meget lidt om Indien, og min måde at rejse på er ofte at booke billetten efter en kortere research, og når så billetten er booket begynder jeg for alvor at researche, og vil der finde Jeres side, men der er billetten allerede købt. Men I har jo alligevel en masser af værdi i form af viden, top 10 lister og lokal info. Kan den sælges på nogen måde/laves til noget I laver penge på, selv hvis folk ikke køber rejsen hos Jer?

Jeg har det også lidt svært med navigationen. Jeg kender ikke Indien, men da jeg skulle vælge destinationer til min rejse skulle jeg kende min destination ret godt, jeg skulle vide hvilken landsdel den lå i og hvilken by jeg ville til, findes der en måde hvor det kan gøres nemmere for os som ikke ved så meget om landet når vi booker?

Held og lykke med projektet, og rigtig god vind i sejlene :)

Tilmeldt 16. Apr 11
Skrevet kl. 20:34

Det er nu et unikt logo, som vi har betalt en designer for at udvikle. Vi fik en række forslag og valgte det logo vi syntes bedst om.

Vi er dog ikke helt tilfredse og har overvejet at få et nyt bud på et logo.

Tilmeldt 16. Apr 11
Skrevet kl. 20:41

Hej Rasmus

Jeg ved godt, det er rigtig rigtig svært at navigere, når man ikke kender landet. Vi har grebet det an på følgende måde:

• Kort som du kan gå et niveau ned i og se stater.
  • Hvis du går under destinations, så har vi opdelt Indien i South, North, Western, Eastern, Himalayan North og the Plains. Under hver af de områder har vi States/territitories, Major Cities, Smaller Cities, Attractions and National Parks.
  • Oppe til højre har vi en søgefunktion, så du f.eks. kan søge på Delhi, Goa eller andre destinationer du kender
  • Ved hver artiklen er der i bunden henvisninger til andre destinationsartikler indenfor samme område

Du er meget velkommen til at komme med forslag til, hvordan navigationen kan forbedres... Vi har tænkt og tænkt, så input er meget velkomment :)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det anden tråd du stritter imod når jeg prøver at give råd... Når jeg siger til dig at det ikke er unikt så er det IKKE unikt. Enten er i/du blevet snydt eller også har i bare kopieret...

Nu når du kræver bevis og modsiger mig vil jeg vise dig konkrete beviser:

http://www.lineameteo.it/

http://fred.nic.cz/

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-1221979/Apps-make-mobile-phone-smarter.html

http://www.itworks.bg/bg/contacts.html

http://www.economywiring.com/contact.html

http://www.archigraph.pl/?co=wtk&n=135

http://iar.spb.ru/soft/tedia2sql

Det er bare nogle af siderne, jeg kan sagtens give dig flere hvis du kræver det. Når jeg skriver noget så er det ikke for snyde dig, men for at vise dig i den retning. Du spørge om hvad vi synes om din hjemmeside, min feedback faldt blandt andet på at jeres logo ikke er jeres!!!"

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 16. Apr 11
Skrevet kl. 20:56

Hej Alexander

Jeg var ikke klar over, at dette logo er blevet brugt flere steder. Vi er åbenbart blevet snydt. Tak fordi du gjorde os opmærksom på det.

At du starter med at antage, at vi har kopieret vil jeg faktisk ikke finde mig i. Er du venlig at sige undskyld?

/Jonas

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:12

404 fejl side på linket her wildplanettours.com/about-india/2

teksten sprog er ikke min stærk side , så kan ikke lige give feedback på det.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 21:13

Hej Umulius

Avs, det var ikke så heldigt med logoet, i er da vist blevet snydt der, øv....

Ellers en flot side spækket til randen med information.

Selv savner jeg lidt en introduktion til sitet på selve sitet. Hvad er formålet med siden og hvad tilbyder i.

I kunne e.v.t, bare som et forslag, lave en tydelig 3 trins raket i venstre side, der hvor der står "Did you know that?". F.eks med 1. read and learn about India. 2 Pick a destination and travel package. 3. Order from our travel agencies...et eller andet....

Husk de første ca 3-4 sekunder er afgørende for om man bliver eller klikker ud af siden, og hvis man bliver lidt forvirret når man lander, og først skal til at lede efter fikspunkter, overskrifter og lign for at få en pejling på hvad siden handler om, så er man langt over de 3-4 sekunder og væk inden da.

En anden ting jeg lige lagde mærke til. I har nogle voldsomme undermenuer nogle steder.  F.eks destinations -> Western India -> smaller cities.
Hvis man ikke har en "roller" på sin mus så man kan scrolle ned, kan man faktisk ikke se de nederste "by menuer" på min 20" skærm. (Hvis du er i tvivl om hvad jeg mener, så sig lige til).

Ellers super cool side, og held og lykke med SEO'en. Der er noget at gå igang med, med alle de sider. :-)

Tilmeldt 16. Apr 11
Skrevet kl. 21:20

Hej Mikkel

Prøvede du at trykke på et banner og fik den fejl? Der bliver arbejdet på bannerne, så de linker ikke rigtigt endnu. De skal gå direkte til turene.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)