Hej kom endlig med ris/ros til www.ls-kurer.dk der er gået i luften og kom med gode ide så jeg kan få kunder ind at kører for og vognmænd til til
jeg er ikke den storer digsiner til min side den er sat op for bunden af men jeg er bare tom for ide lige nu men måske er der en der ved hvad der skal mere på
Siden ser ok ud, selvfølgelig kan der bruges en lille makeover ang. selve grafiken, men det kan du sagtens ordne ved at hyre en grafiker.
Du burde også få ordnet dine url adresser, ikke nok med de ikke er søge venlige, men nogle af dem er på engelsk om news... Enten engelsk eller dansk, hold dig til en af tingene...
Så er der også lige en ting som jeg ser på med en løftet pegefinger. Dit logo, er jo sådan set ikke dit... Der findes mindst 26 virksomheder/hjemmesider på nettet med selv samme logo, bare et andet navn. Det skaber ikke seriøsitet, få dig udviklet et unikt logo og byg op derfra.
Hvis du mangler et logo står jeg til rådighed, du kan se nogle af mine referencer her: logo design.
Hav en god påske
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
oki tak skal i have men det er bare et problem med at skifte til andet CMS system jeg kender kun PHP og jeg ved ikke hvordan man ellers laver web sider i ander formater end PHP men ja logo skal der også ny af og jeg er villig til at lægge web sigt til den der laver logo til mig og bruge mig som refarance til og med henholdt til mit buget er ikke så stor at jeg kan smide fler 1000 kr efter en ny web disiner på evt. ny side .
og envider kan jeg ikke læse engelsk det er nok det der afstrækker mig at vælge en anden CMS system
Hvis du vil lære det basale indenfor design og programmering af hjemmesider - OG gerne vil have det på dansk, så prøv at kig forbi www.nemprogrammering.dk. Det er en side som jeg netop har været med til at starte op, og her vil du finde vejledninger indenfor de gængse programmeringssprog.
Ved ikke om det er det du leder efter, men kunne jo være at du kunne bruge noget af det...
NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!