Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny kurer side

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kom endlig med ris/ros til www.ls-kurer.dk der er gået i luften og kom med gode ide så jeg kan få kunder ind at kører for og vognmænd til til

jeg er ikke den storer digsiner til min side den er sat op for bunden af men jeg er bare tom for ide lige nu men måske er der en der ved hvad der skal mere på

mvh

Søren

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:46

Hej Søren...

Siden ser ok ud, selvfølgelig kan der bruges en lille makeover ang. selve grafiken, men det kan du sagtens ordne ved at hyre en grafiker.

Du burde også få ordnet dine url adresser, ikke nok med de ikke er søge venlige, men nogle af dem er på engelsk om news... Enten engelsk eller dansk, hold dig til en af tingene...

Så er der også lige en ting som jeg ser på med en løftet pegefinger. Dit logo, er jo sådan set ikke dit... Der findes mindst 26 virksomheder/hjemmesidernettet med selv samme logo, bare et andet navn. Det skaber ikke seriøsitet, få dig udviklet et unikt logo og byg op derfra.

Hvis du mangler et logo står jeg til rådighed, du kan se nogle af mine referencer her: logo design.

Hav en god påske

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:18

Titlen på siden er domænet navnet og ikke mere , lav den længere og mere sigende omkring siden , husk google viser op til 67 tegn.

Siden ligner meste et forum da der log ind og registrere i højre side

jeg ville vælge et andet CMS ind dette her ikke virker seriøst , wordpress eller joomla er lettere at lave en menu på .

kontakt siden er der ikke en kontaktform på derved svære at kontakt

Ingen billeder på siden , der siger hvad du er og meget lidt tekst på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:24

Yes som Mikael skriver, så kunne du eventuelt skifte til et andet CMS system.. Jeg ville sige wordpress da det er en del nemmere end joomla..

Der vil du også kunne downloade gratis themes som allerede der vil hive din grafiske del af siden op.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Aug 09
Skrevet kl. 21:18

oki tak skal i have men det er bare et problem med at skifte til andet CMS system jeg kender kun PHP og jeg ved ikke hvordan man ellers laver web sider i ander formater end PHP men ja logo skal der også ny af og jeg er villig til at lægge web sigt til den der laver logo til mig og bruge mig som refarance til og med henholdt til mit buget er ikke så stor at jeg kan smide fler 1000 kr efter en ny web disiner på evt. ny side .

og envider kan jeg ikke læse engelsk det er nok det der afstrækker mig at vælge en anden CMS system

mvh

Søren

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 21:52

Hej

Hvis du vil lære det basale indenfor design og programmering af hjemmesider - OG gerne vil have det på dansk, så prøv at kig forbi www.nemprogrammering.dk. Det er en side som jeg netop har været med til at starte op, og her vil du finde vejledninger indenfor de gængse programmeringssprog.

Ved ikke om det er det du leder efter, men kunne jo være at du kunne bruge noget af det...

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Aug 09
Skrevet kl. 22:14

jo tak for tilbudet virker skam fint nu er det bare om at programere vider jo

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)