Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan noget med Facebook?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Udover alle de råd som Alexander er så flink at skrive, så kan du jo finde nogle sider på Facebook du gerne vil ligne. Og så må du hyre en billig designer, og bede til at resultatet bliver som du ønsker.

Har man ingen penge, må man bede til den almægtige :-)

Held og lykke

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 22:50

Jimi Hove:

Har man ingen penge, må man bede til den almægtige :-)

Held og lykke

Jeg kan huske da jeg var ung fyr i Odense. Der var en fyr i arbejdstøj, der gik ind til en Mercedesforhandler og bad om at få lov til at få en prøvetur i den nye model. Sælgeren kiggede op og ned af ham og sagde: tror du ikke, at det vil være bedst, hvis du går til en anden bilforhandler, der har biler i din prisklasse?

Nogle dage efter kørte der en splinterny Mercedes op til forhandleren. Personen bad om at tale med direktøren. Historien med at en prøvetur blev afsluttet med: så jeg valgte at købe bilen hos en af Jeres konkurrenter.

Sælgeren blev forresten fyret.

Moralen i historien? Gæt engang, Einstein.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 23:19

Jeg er ikke helt med på din lille historie...

En fyr i arbejdstøj ville have en bil og køber den i sidste ende hos konkurrenten, ja den er jo fin nok.... Men det betyder også at han havde penge, for jeg vil da tro at han ikke fik den gratis vel.

Det du lige har skrevet, modsiger jo sig selv i din position.

Eller prøver du at sige du har råd til en Mercedes men vil kun betale 50kr for den?

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 16. Apr 11
Skrevet kl. 23:27

Sig mig engang, Alexander. Får du penge for at være irriterende? :)

Hvor står der, at jeg har tilbudt kr. 50??? Hvordan er du overhovedet nået frem til den pris??? Hvis Jesus eller Buddha har fortalt dig om de 50 kr., så har jeg tre psykologer i min familie. Jeg vil gerne sørge for, at du får den første time gratis?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 23:29

Umulius:
Har du spist af mormors snotskål eller kan du ikke læse, når jeg skriver, at det skal følge punkt 3?

Nu ved jeg ikke hvor du spiser normalt, men vi spiser åbenbart  ikke samme sted.

Svar ordenligt, og du får fine svar herinde

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 23:34

Umulius, jeg/vi prøver at hjælpe... Men du gør det lidt umulius med dine svar, du går i forsvars position som om vi angriber dig.

De 50kr var et relativt bud ikke et konkret. Jeg har ingen anelse hvor meget du er villig til at betale for et stykke arbejde, derfor skal du selvfølgelig ikke tage de 50kr alvorligt.

Denne samtale er kørt lidt af sporet, så det bliver mit sidste "bud/råd" i denne tråd.

Jeg ønsker dig en god påske.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 16. Apr 11
Skrevet kl. 23:39

Johnny Nielsen:

Umulius:
Har du spist af mormors snotskål eller kan du ikke læse, når jeg skriver, at det skal følge punkt 3?

Nu ved jeg ikke hvor du spiser normalt, men vi spiser åbenbart  ikke samme sted.

Johnny. Nu er vi uenige om, hvad der er fine svar. For jeg synes, at du i dit første svar var flabet - læse kunne du i hvert tilfælde ikke. Så i fremtiden vil jeg faktisk gerne frabede mig dine fine svar, da jeg ikke mener de er berigende. Herinde gælder de samme regler som alle andre steder: hvis du ikke har noget positivt at sige, så lad være med at sige det.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Umulius:
Moralen i historien? Gæt engang, Einstein.

Du er en meget rig mand i arbejdstøj og jeg er fyret ?

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 23:45

@Umulius

“Som man råber i skoven, får man svar”,

Prøv at (gen)overvej din forum adfærd, hvis du gerne vil fremstå som en eventuel professionel samarbejdspartner.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 23:49

Umulius:

Johnny Nielsen:

Umulius:

Johnny. Nu er vi uenige om, hvad der er fine svar. For jeg synes, at du i dit første svar var flabet - læse kunne du i hvert tilfælde ikke. Så i fremtiden vil jeg faktisk gerne frabede mig dine fine svar, da jeg ikke mener de er berigende. Herinde gælder de samme regler som alle andre steder: hvis du ikke har noget positivt at sige, så lad være med at sige det.

Mener så ikke jeg har givet dig et flabet svar, og hvis du mener jeg har gjort det, vil jeg da meget gerne undskylde.

Men skriv  pænt her inde, vi er for at hjælpe hinanden,

Du kan jo altid fravælge mine svar.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)