Hvem kan lave den sygeste, svedigste og lækreste landigpage til den mest sindsyge lave pris, som følger vores grafiske retningslinjer og som har like og recommend som features? :p
Skal følge grafisk interface fra vores site <--- Kan vi få et link? Vi har sådan se ingen anelse hvad produktet skal omhandle, hvad i søger, hvad jeres ønsker osv...
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Nu har jeg set din side, men meningen med det jeg skrev tidligere, er at du skal give flere informationer...
Du kan ikke forvente at mange vil hoppe på og lave noget til jer uden at kender noget til ideen/projektet.
Hvis du laver en fed beskrivelse, vil folk også se på det lidt mere seriøst.
At du skriver i har brug for en svedig og lækker landing page til sindssyg lav pris, skræmmer allerede nogle væk. Du kunne jo eventuelt tilbyde noget for det som et reklame på jeres side eller noget helt andet..
Hvad ønsker du mere af informationer? Jeg har ikke givet nogen prisangivelse. Jeg har bedt om tilbud. Hvis du ønsker at byde, så spørg efter informationer du har behov for. Hvis du ikke ønsker at byde, men ønsker at belære mig, så belær mig ordenligt og fortæl mig, hvilke spørgsmål jeg skal stille. Det bliver for useriøst, hvis dit mål er at brokke dig. Så bliv konkret, tak :)
1. Din overskrift udviser ikke lige frem seriøsitet.
2. Det gør din tekst heller ikke.
Du skriver at du ønsker et fedt design til billige penge. Giver krav om at designet skal følge jeres grafiske retningslinjer.
3. Et link til jeres site ville hjælpe på dette, så vi andre har en mulighed for at se hvilke retningslinjer det er det drejer sig om.
4. Måske tilføje en målgruppe.
5. Billige penge kan forstås på mange måder, 50kr kan være billigt men det kan 1000kr også. Når du ved i ikke kan betale så meget for det, ville det også være en mulighed at skrive hvad i sigter efter i prisklasse, så nogle af os allerede der kan beslutte om et ja eller et nej. Det kunne som jeg tidligere skrev også være en mulighed at tilbyde noget andet for opgaven som et link/reklame eller noget helt andet.