Hej Amino bruger.
Jeg vil høre om i ikke har lyst til at give gode ideer, eller råd til min hjemmeside. Hvis i synes der er noget der skal laves om skal i endelig skrive det.
Så det kan blive til en bedre hjemmeside.
Mvh Martin
www.aktie-penge.dk
Hej Martin
Super at du fik oprettet et domæne til siden. Det virker lidt mere prof. med eget domænenavn, og søgemaskinerne har vidst også en del lettere ved at finde din side med eget domæne.
Nå, men videre til feedback på dit website.Kunne rigtig godt tænke mig at se et logo på hjemmesiden. Som den er nu, er der ikke rigtig noget som indikere at man skal kunne huske på siden fremover, undtagen hvis man har adressen i hovedet. Der er ikke rigtig noget på siden som fortæller om det hele er fup eller... hehe... spøg til side.
Men prøv evt. at udarbejde et logo til siden. Det virker også lidt mere professionelt i længden.
Kunne godt tænke mig at se menuen i venstre side, være en del mere synlig. Man lægger ikke meget mærke til den, da Google AdSense reklamerne overskygger den en hel del. Det er lidt synd synes jeg.
Igen, overvej kraftigt at skifte til WordPress og et andet webhotel. Det virker en hel del forvirrende, når man fx trykker på "Forum", at der så kommer noget frem, som slet ikke hænger sammen med den resterende del af hjemmesiden - designmæssigt.
Wordpress har mange muligheder for implementering af forum, hvor designet kan tilpasse den resterende del af siden.
Håber dette var ok. Men ellers, en fin og overskuelig side, lige bortset fra menuen i venstre side