Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino bruger.

Jeg vil høre om i ikke har lyst til at give gode ideer, eller råd til min hjemmeside. Hvis i synes der er noget der skal laves om skal i endelig skrive det.

Så det kan blive til en bedre hjemmeside.

Mvh Martin

www.aktie-penge.dk

Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 15:41

Måske ikke det ville klæde din side med et logo af en art?

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Skrevet kl. 15:51

Hej Skøt

- Jeg vil gå i gang med et nyt logo.

Mvh Martin

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 15:53

vmanmartin:

Hej Amino bruger.

Jeg vil høre om i ikke har lyst til at give gode ideer, eller råd til min hjemmeside. Hvis i synes der er noget der skal laves om skal i endelig skrive det.

Så det kan blive til en bedre hjemmeside.

Mvh Martin

www.aktie-penge.dk

Hej Martin

Super at du fik oprettet et domæne til siden. Det virker lidt mere prof. med eget domænenavn, og søgemaskinerne har vidst også en del lettere ved at finde din side med eget domæne.

Nå, men videre til feedback på dit website.Kunne rigtig godt tænke mig at se et logo på hjemmesiden. Som den er nu, er der ikke rigtig noget som indikere at man skal kunne huske på siden fremover, undtagen hvis man har adressen i hovedet. Der er ikke rigtig noget på siden som fortæller om det hele er fup eller... hehe... spøg til side.
Men prøv evt. at udarbejde et logo til siden. Det virker også lidt mere professionelt i længden.

Kunne godt tænke mig at se menuen i venstre side, være en del mere synlig. Man lægger ikke meget mærke til den, da Google AdSense reklamerne overskygger den en hel del. Det er lidt synd synes jeg.

Igen, overvej kraftigt at skifte til WordPress og et andet webhotel. Det virker en hel del forvirrende, når man fx trykker på "Forum", at der så kommer noget frem, som slet ikke hænger sammen med den resterende del af hjemmesiden - designmæssigt.
Wordpress har mange muligheder for implementering af forum, hvor designet kan tilpasse den resterende del af siden.

Håber dette var ok. Men ellers, en fin og overskuelig side, lige bortset fra menuen i venstre side Wink

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Skrevet kl. 16:06

Hej Anders.

Mange tak for dit begrundede ris og ros til min side. Det er en stor hjælp. Det er jo ikke helt min mening der tæller her. Fordi det ikke er til tænkt det kun er mig der skal sidde og kigge på min side.

Jeg kan godt se min side lagt fra ser ud til at være Pro. Men det skal nok komme efter tiden, for det er ikke en fup side. Det skal være en side der skal hjælpe folk med at finde ting de søger.
Det skal selvfølelig være aktier, som er mit helt store emne på min side.

Men jeg har lagt mig en dags orden for i dag.

1: Få lavet et logo folk kan huske.

2: Arbejde med mine google adsense reklamer.

3: Få udarbejdet en mere indbruddene menu til venstre.

Mvh Martin

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 16:09

vmanmartin:

Hej Anders.

Mange tak for dit begrundede ris og ros til min side. Det er en stor hjælp. Det er jo ikke helt min mening der tæller her. Fordi det ikke er til tænkt det kun er mig der skal sidde og kigge på min side.

Jeg kan godt se min side lagt fra ser ud til at være Pro. Men det skal nok komme efter tiden, for det er ikke en fup side. Det skal være en side der skal hjælpe folk med at finde ting de søger.
Det skal selvfølelig være aktier, som er mit helt store emne på min side.

Men jeg har lagt mig en dags orden for i dag.

1: Få lavet et logo folk kan huske.

2: Arbejde med mine google adsense reklamer.

3: Få udarbejdet en mere indbruddene menu til venstre.

Mvh Martin

Super godt Martin. Jeg glæder mig til at følge med i udviklingen. Du skriver bare igen når du er kommet lidt videre. Jeg er mere end villig til at hjælpe dig med vurdering af din side. Men håber der er andre som også byder ind med noget konstruktivt kritik. Smile

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:09

Linket her til siden aktiv  www.aktie-penge.dk   

For meget artikler for forsiden del dem ud på siden , det giver mere SEO værdi , flere under sider med url mange med sigende overskrifter.

Mere sigende titlen og meget længere udnyt gerne alle 67 tegn på google og unikke titler på alle under sider  , jeg mener denne her titlen <title>Aktier</title>

Del teksten op mere med under titler h1 og h2 det giver mere overblik over teksten , del gerne teksten op mere naturligt ,  ca. maks. 4 linjer tekst .

Feedback side kontakt side kunne jeg ikke se , det ville jeg lave

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:23

Hej Martin.

Jeg har et par punkter som jeg ikke kan lide, det er ikke for at spille klog på noget men bare min mening.

1.  Menu i venstre side. Jeg mener at dine reklamer tager alt for meget plads, det ser godt ud i højre side men jeg syntes det ødelægger en del at de er blevet placeret der. Hvis det kunne laves om, som du allerede er inde på, så er du et skridt nærmere :)

2: Top menu, Det er godt tænkt men jeg syntes det er rigtigt syndt at der er spil og ligende ting på en penge side. Det er kun min mening men overvej om det høre hjemme på din side.

Det var mine ord, men husk det er ikke sikkert jeg har ret. Vil kun gøre opmærksom på det.

Ellers en fin side du har fået på benene, jeg er også selv igang med at få købt mit domæne.

//Ulrik

Beklager evt. stavefejl

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Skrevet kl. 16:47

Anders: Jeg er rigtig glad for du så gerne vil hjælpe. Det er til en stor hjælp, og have nogen der kan give lidt feedback på ens side. Fordi man godt kan se sig blind på det. Men jeg skal nok lige give lyd når de nye ting er færdig.

Hej Mikael.

Jeg er i fuld gang med og prøve at fordele mine ting ud fra forsiden. Jeg vil prøve på og tænke noget mere over mine overskrifter.

Når du mener jeg skal dele min tekst mere naturligt op. Er det fordi du synes det bliver for meget ud i en køre. De artikler jeg har inde på min side?

Men mange tak for din gode feedback

Hej Ulrik

Jeg er i fuld gang med at prøve og lave min menu struktur om. Fordi det er noget i alle sammen har kommenteret på.

Min tanke med at sætte ”Underholdning” ind på min side var for at ramme så bredt som muligt i starten. Det kan godt være det er til og misforstå. Det vil jeg tag til overvejelse.

Men Tak fordi ville kigge min hjemmeside igennem, og kommenter på den.

Mvh Martin

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:55

Et logo vil hjælpe :)

Er det meningen at der skal være tomt plads over headeren?

Ud over dette er siden overskuelig og lige at gå til. Din url samt titler på siderne er fine.. Dog vil jeg lige nævne at din sub-menu eller undermenu godt kunne fremhæves lidt.

God påske

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)