Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til salg af parfumer via nettet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ved at lave en ny webshop pt. har jeg en på www.personligparfume.info

Konceptet ligger i, at man kan lave sine egne parfumer i shoppen, det kræver en del at lave sådan en produkt konfigurator, så den arbejdes der på, dog er jeg ved at lave forskellige vare grupper fx med æske, flakon og logo på æske/flakon, men er det for besværligt hvis folk skal vælge de forskellige ting på denne måde?

Hvor ville I markedsføre dette koncept med folk kan designe deres egen parfume, hvad har I af gode erfaringer?

Jeg vil gerne nå private, som vil lave "mors dag parfume", "fars dag parfumer", "fødselsdag parfumer", men jeg vil også gerne ud til firmaer, fx frisørsalon, som ønsker at have deres egen parfumer i butikken med eget logo.

Jeg håber I kan komme med lidt gode råd.

/Mikkel

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:38

Hej Mikkel,

Er lidt i tvivl efter at ha besøgt jeres side.

Kan man selv blande væsken eller er det flasken, kassen, skriften mv man selv kan vælge?

Mvh

Fra Odense
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:06

Jamen der er faktisk 32 forskellige færdige parfumer man skal kunne vælge imellem, 20 til kvinder og 12 til mænd.

Men der må også gerne være mulighed for at blande parfumen selv, der er 6 baser og 14 tilsætninger, hvor man kan maks vælge 1 base og 3 tilsætninger.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)