Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aktie handel!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle, 

Jeg overvejer at begynde og handle med aktier snart.

Jeg har downloadet programmet ''plus500'' og bruger pt. en demo konto. Mit spørgsmål er om man til hver en tid, kan udbetale det beløb man har på aktie kontoen?

Og har I erfaring med Plus500, nogle gode/dårlige ting, og kender I andre online aktie programmer, der kan anbefales?

Mvh Lasse Kalkar:)

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 23:36

Hej Lasse

Aner ikke hvad Plus500 er. Men ved at Saxo Bank har noget ret lækkert software til aktiehandel hvor man kan handle på cirka 30 børser.

Om man får sine penge fra Plus500.

Kommer da nok an på om man kan få solgt sine aktier.

Med venlig hilsen
Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 23:51

Hej Lasse

Hvis du er helt ny inde for at handle med aktier, så er plus 500 et kanon godt program at bruge. Det er lige til, og nemt at få et overblik over det hele.

Men du skal passe på med, at det er så nemt og købe/sælge så hurtigt derinde. Fordi det kan hurtig æde dine penge op i gebyr, og tab. Fordi man ikke har gjort sit forarbejde inden.

Men du kan få udbetalt dine penge på to måder.

Du kan få sendt dine penge tilbage på din konto på 2-4 dage.

Men jeg har skrevet mere om plus500 på min hjemmeside www.penge.mono.net

Mvh Martin

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 00:09

Tak for svaret begge to.

Ja, synes også at plus500 er rigtig nemt og let at gå til;)

Martin: Du skriver på din hjemmeside, at man skal gå ind og kigge på virksomhedens tal/omsætning/årsregnskab?

Hvor gør man det? 

Mvh Lasse.

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 00:09

uha.. pas nu på med alt den aktiehandel..

Det er gået ret meget ned af bakke her i dette kvartal for de fleste virksomheder..

Sæt dig rigtig godt ind i tingene, følg evt forskellige analyser mv. og læs forskellige steder.. eks debatten på euroinvestor.dk selvom man er nogle fjolser.

Programmer specielt til at handle med har alle banker jo, men hvis du vil sidde og handle intraday ska du nok ha fat i specielt software, da du skal være hurtig, men forventer jeg ikke er behovet?

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 00:21

Joker:
Programmer specielt til at handle med har alle banker jo, men hvis du vil sidde og handle intraday ska du nok ha fat i specielt software, da du skal være hurtig, men forventer jeg ikke er behovet?

Nej, behøver jeg ikke. Lige pt. vil jeg også bare prøve lige frem og tilbage med en demo konto, også sætte mig grundigt ind i markedet osv. inden jeg smider rigtige cash på bordet.

Er der nogen, som har nogle links til gode guides, debat fora osv?

Lasse:)

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 00:22

Det kan du finde inde under deres hjemmeside. Der kan du få de tal du har brug for. Hvor du kan se om det har gået godt eller dårligt for dem.

- Men som joker os siger du skal passe på meget på.

Hvis jeg var dig vil jeg kigge lidt efter råvare og valuta det svinger ikke ligeså meget.

Mvh Martin

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 07:22

Hejsa du kan kigge på Euroinvestor, proinvestor,

Sider som http://www.forexpros.com/markets/denmark, http://tools.boerse-go.de/index-tool/

Men du kan jo handel alt i dag, via CFD, igennem en masse udbydere

Men valuta og råvare, ville jeg passe på med hvis man er ny, for det kan svinge ektremt meget i kurs, fordi de tit bliver gearet de køb/salg man laver.

Men kig også på mulighed for at shorte et index, man kigger kun på at købe en aktie og holde den til den stiger lidt, men der er gode penge at lave på at det hele også falder.

Mange kan godt lide at købe en enkel aktie, men der er farligt, da du ikke har en særlig stor risiko spredning, køb og sælg evt index, da du har en meget større spredning.

Du er velkommen til at skrive til mig, hvis du vil vide mere aktier eller index

Jeg har i nogen år arbejdet i Banker, hvor jeg har handlet Aktier, Obl, Valuta, Certifikater, på guld, sølv, olie og index, for banken og kunders penge.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 09:13

På www.top1000.dk ligger der rigtig mange regnskaber for danske virksomheder... Så hvis du har lært at læse sådan nogen så kig forbi der...

Har selv gjort lidt i aktiehandel, og har da også tjent lidt på det...men pas på for du kan hurtigt blive flad på gebyrer og dårlige investeringer....OG så husk lige SKAT...de kommer efter dig hvis du ikke angiver dine indtægter på aktier ( for dem du sælger efter kort tid)

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 09:47

Hej Lasse

Nu ved jeg ikke om du kun er interesseret i det danske marked, men hvis du har interesse i at kigge lidt på noget engelsk litteratur ville jeg forslå følgende hjemmesider:

investors.com

Investopidia.com

I USA specielt findes der en helt masse måder at handle på og en masse god litteratur om området, ligeledes kan du også her finde en række demo / papertrade systemer er selv begejstret for Thinkorswim.com platform

God vind med investeringerne og husk på at at en graf ikke altid afspejler værdien i en virksomheden, råvaren eller valutaen nok nærmere den mentale tilstand og holdning der vedrører denne

Dbh.

Kim

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)