Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vind rejsegavekort på kr. 25.000,-

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer,

Vi har nu hos Yah.dk lanceret vores hidtil største kampagne, hvor man kan vinde et rejsegavekort på hele 25.000,-

Alt I skal gøre er at gå ind på dette Facebook link og følge anvisningen:

http://www.facebook.com/home.php#!/event.php?eid=176467385738150

Vi håber I vil støtte op omkring dette og hjælpe os med at udbrede kendskabet til Yah.dk

Bemærk - vi sælger ikke jeres personlige oplysninger til reklameformål!

Ha' en fantastisk påske!

Med venlig hilsen

Michael Boenstedt

Yah.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 11:06

Lige en lille opdatering.

Husk at bekræfte jeres e-mail adresser via den mail vi udsender efter oprettelse af ny bruger, da man ellers ikke bliver registreret i konkurrencen.

Mvh.

Michael Boenstedt

Yah.dk

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 11:22

Hvem er sponsoren af konkurrencen? Eller vil du selv ud og ligge de 25.000 kr. ?

Vinderen udtrækkes først 11/11, så mon ikke folk til den tid har glemt, at de deltog. Ja det ville jeg ihvertfald. Nu er det ikke for at være et brokhoved og hvis det foregår ærligt, så er det jo fint. Men 25.000 kr. er rigtig rigtig mange penge (for de fleste), og nemt ville det være til den tid, at opdigte et fiktivt navn eller blot skrive en bekendt på, som vinder af konkurrencen.

Hvordan sikres brugeren af lodtrækningen foretages retfærdigt? :-)

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:35

Husk lige at det ikke er lovligt at blive belønnet for at anbefale sine venner at deltage i en konkurrence - det er spam.

Kan godt se, at der ikke direkte står, at man skal gøre de, men på den måde det er skrevet/bygget op tror man at man skal gøre det og så kan du/i komme i problemer. Så tjek lige op på, hvor grænsen går inden du får en bøde for spam for flere 100.000 kr...

Mvh

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 12:33

Hej Kristian,

Tak for dit indspark.

Vi belønner ikke folk for at henvise venner, men giver dem mulighed for at invitere venner til at deltage i konkurrencen, hvilket der ifølge dem vi har rådført os med, ikke burde være noget ulovligt i.

Det er ikke et krav at man henviser venner for at deltage i konkurrencen, men kun at man opretter en medlemsprofil på Yah.dk

Vi kørte tidligere en "henvis en ven" kampagne, som vi måtte stoppe af samme årsag, så jeg forstår udemærket din pointe Smile

Men tak for din opmærksomhed - den er værdsat.

Med venlig hilsen

Michael Boenstedt

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 13:05

Hej Maelstrom,

Jeg kan godt forstå din skepsis, da der sikkert florerer mange useriøse konkurrencer på nettet.

Vi er derimod meget seriøse omkring opbygningen af vores auktionsside, og kan derfor heller ikke tillade os at snyde vores medlemmer, da det er dem som skal være vores levebrød fremadrettet.

Gavekortet udbydes af Yah.dk - altså os selv og lodtrækningen vil blive foretaget af vores revisor, som vil få udleveret medlemsnumrene på alle nye medlemmer i perioden 19/4-2011 - 11/11-2011 og deriblandt vælge et tilfældigt nummer, som vil vinde denne konkurrence.

Så ja, 25.000 kr. er rigtigt mange penge, men vi mener at vi på denne måde vil opnå en meget hurtigere og meget større medlemstilgang, end hvis vi brugte samme beløb på f.eks. ekstra adwords reklamer eller lign.

Om det så holder stik kan kun tiden vise, men en ting er helt sikkert - en af vores medlemmer får en uforglemmelig rejse ud af denne konkurrence!

Ha' en rigtig god dag!

Med venlig hilsen

Michael Boenstedt

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:24

Michael Boenstedt:

Hej Kristian,

Tak for dit indspark.

Vi belønner ikke folk for at henvise venner, men giver dem mulighed for at invitere venner til at deltage i konkurrencen, hvilket der ifølge dem vi har rådført os med, ikke burde være noget ulovligt i.

Det er ikke et krav at man henviser venner for at deltage i konkurrencen, men kun at man opretter en medlemsprofil på Yah.dk

Vi kørte tidligere en "henvis en ven" kampagne, som vi måtte stoppe af samme årsag, så jeg forstår udemærket din pointe Smile

Men tak for din opmærksomhed - den er værdsat.

Med venlig hilsen

Michael Boenstedt

Hej,

Det er jeg med på også derfor jeg skriver, at jeg vil tro den er lige på grænsen. Men godt i har fået rådgivning heromkring - så burde det jo ikke give problemer. Det ville bare være skod, at skulle betale 100.000kr i bøde + en rejse :O)

Men held og lykke med konkurrencen/hjemmesiden.

God påske..

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1771
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 14:39

Hvem vandt rejsegavekortet?

Som jeg ser det fortsætter I bare med den selv om vinderen skulle findes 11 november 2011 Surprise http://www.yah.dk/register.asp

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)