Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback er rar!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Fra  SiteTech Webudvikling Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg har langt om længe fået mit nye design på plads og har fået det lanceret på SiteTech.dk.

Jeg synes selv det er blevet lækkert at se på, men giv gerne lidt feedback. Det gavner altid med nogle andre øjne.

Link: www.sitetech.dk

Hilsner Lasse

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:37

Jeg Synes siden ser overskuelig ud Smile

Titler og tags til de enkle billeder på siden, derved findes i google billedet søgning.

Lidt mere undersider med links til sider forklare lidt mere hvad i tilbyder behøver ikke være i menuen men der skal også tænkes i SEO banner når udvikling af den perfekt udviklet står der , tekst er nu engang det vigtigste i google uden tekste ingen ord at blive fundet på.

Nederste på kontakt siden ville jeg lige ligge mit CVR nummer det giver et troværdighed pust.

Referencer ser jeg et af de vigtigste ting i overtale proces i nye kunder frem dem som du kæmpet op med

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 16:37

Lasse Planitzer:

Hej Amino'er!

Jeg har langt om længe fået mit nye design på plads og har fået det lanceret på SiteTech.dk.

Jeg synes selv det er blevet lækkert at se på, men giv gerne lidt feedback. Det gavner altid med nogle andre øjne.

Link: www.sitetech.dk

Hilsner Lasse

Hej Lasse

Som du selv skriver, så gavner feedback altid, og er altid rart at få på noget man har lagt arbejde og timer i.

Jeg vil da gerne komme med lidt feedback på din hjemmeside.

Positivt +

• Simpelt og overskueligt website.
  • Siden er funktionel og brugervenlig.
  • Farvespillet - synes jeg - passer rigtig godt, hele siden igennem.

• Kan godt lide den måde du bruger farverne på i dine overskrifter. Altså at nogle ord er fremhævet med rød skrift, mens det andet er grå/sort. 

• Du går meget ud af, at kontaktoplysninger til virksomheden, skal være synlig på alle sider. Dette synes jeg er kanon godt. 

Negativt -

• Bryder mig ikke så meget om den gule farve, rundt om dit logo på siden. Jeg tror det ville se bedre ud uden det.

Men alt i alt, så synes jeg at siden er super godt bygget op. Det vigtigste er at kunderne og brugerne af siden, kan finde rundt på den - og hurtigt kan komme tilbage til der, hvor de kom fra.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 16:38

Mikael christiansen:

Jeg Synes siden ser overskuelig ud Smile

Titler og tags til de enkle billeder på siden, derved findes i google billedet søgning.

Lidt mere undersider med links til sider forklare lidt mere hvad i tilbyder behøver ikke være i menuen men der skal også tænkes i SEO banner når udvikling af den perfekt udviklet står der , tekst er nu engang det vigtigste i google uden tekste ingen ord at blive fundet på.

Nederste på kontakt siden ville jeg lige ligge mit CVR nummer det giver et troværdighed pust.

Referencer ser jeg et af de vigtigste ting i overtale proces i nye kunder frem dem som du kæmpet op med

Ja, er forresten enig med Mikael, at CVR-nummeret burde komme nederst på siden også. Evt. skriv firmanavn, adresse, telefonnummer og CVR-nummer nederst på hver side.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 16:44

Hej Lasse.... 

Hjemmesiden ser overskuelig ud og let at gå til.

Logoet er udmærket, men i/d burde overveje at fjerne den gullig farve rundt omkring, det giver logoet en helt forkert stil.

Godt brug af den rotterende banner i har på forsiden, dog manglede jeg et decideret link til nogle referencer. Yes begav mig ud på at se lidt på alle sidder, og besluttede mig så at kigge på referencerne, men hov hvor er de nu blevet af. Fandt dem så på forsiden. I burde måske tilføje en knap i menuen specifikt til referencer.. Ved ikke hvordan i andre føler på dette område.

God påske om ikke så længe :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 08
Fra  SiteTech Webudvikling Skrevet kl. 16:53

Tak for alle tilbagevendinger! Jeg vil kigge på de enkelte ting i løbet af påsken.

Jeg har allerede en referenceside på tegnebrættet... Syntes det var vigtigere bare at have lidt at henvise til, fremfor en hjemmeside som hedder "Under opbygning" :)

Logoet har jeg slet ikke tænkt på. Min skod PC viser baggrunden som hvid og ikke gullig... Det skal da fixes!

Men endnu engang tak for feedback fra alle!

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 17:57

Det var så lidt Lasse. Vi er her jo alle for at hjælpe ;)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 08
Fra  SiteTech Webudvikling Skrevet kl. 19:00

"Synes godt om" Cool

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)