Jeg er i gang med at lave en ny hjemmesidewww.penge.mono.net , men jeg synes jeg er
gået lidt fast med min forside, fordi jeg synes det er svært og få den lavet indbydende.
Er der nogen der har et råd eller to til hvordan man kan
lave den mere indbydende?
Som drhl også skriver det, lav en god header, måske med rotation af forskelligheder.
Din hjemmeside er jo næsten sort på hvidt, som så giver det et meget sterilt overflade. Dette kan også ændres ved at tilføje farver eller bare andre nuancer eller en fading effekt.
Ikoner til menupunkterne som der også bliver nævnt, de behøver ikke at være store eller indeholde masser af farve, men de vil give din side levende træk.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Eftersom du skriver om aktier og andet finans, ville jeg måske vælge nogle lidt mere "seriøse" og "Bankagtige" farver og billeder.
Synes ikke boblerne i baggrunden og den der bygning i Dubai, giver mig indtrykket af at jeg kan få seriøse og værdifulde tips omkring aktiehandel på siden...
Men ellers god ide, og held og lykke med det !
NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!
Du skulle måske ikke bruge en boblende baggrund, især ikke en som gentager sig..
Ideen med en hjemmeside er at det hele skal hænge sammen.. Du skal ikke bare proppe et eller andet billede ind på siden i håb om at det vil gøre den pænere..
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant