Godt gået af Noma. Imponerende at tage titlen som "Verdens bedste restaurant" to år i træk. |
Rene Redzepi's og teams flotte track kan ses her:
http://www.theworlds50best.com/awards/1-50-winners/noma
Godt gået af Noma. Imponerende at tage titlen som "Verdens bedste restaurant" to år i træk. |
Rene Redzepi's og teams flotte track kan ses her: |
Ja det er da bestemt flot, og vel også en anerkendelse til nogle nytænkende
vh Jan PS .en dag får man vel råd til en forret der............. |
Mvh. Jan Christiansen
Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.
Hvorfor serverer de kun bordpynt og ikke mad, jeg vil ikke æde bordpynt, jeg vil ha´ mad :) Mvh. Rune. |
Tilføj mig på Twitter
Ja der er én dér, som har en go forretning! Gratis kokke, og serverer trekløvere og plovfuger for kunderne Godt gået NOMA. Prøv at søge på noma på google billeder Mvh Michael Haahr |
Jeg hopper også over de ekstrem dyrere restaurant men tillykke med titlen , dejligt dansk luksus mad ligger også i toppen i verden jeg ved da udmærket man ikke kan blive mæt af 50 gram pænt serveret mad , til priser der næsten er ubetaleligt vis er mand der lige har trænet og skal have 1 kg. Kulhydrater til aften mad plus proteiner som kommer man af med den første årsløn vis besøger dem efter sådan en trænings tur så man skal have spist sig mæt før man besøger dem |
gad vide om rigtige mænd kan blive mætte :-)
|
Jeg syntes det er totalt sejt at Noma er Nr 1. Fuck hvor skal man være dygtig på at lande helt der oppe på toppen af Kransekagen Upåagtet at størrelsen af portionerne, bøjer jeg mig i støvet for hele teamet bag Noma! |
2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog
Jeg tror at det bli´r svært at blive mæt af at sutte på en kandiseret pilegren, med en kalvenyre på toppen, svøbt i noget tang, og dybbet i vådt savsmuld tilsat det 4 krydderi, eller hvad det nu er de serverer :) Men tillykke, det er da seriøst fedt! Mvh. Rune.
|
Tilføj mig på Twitter
Flad af grin! |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement