Som jeg har læst flere gange, flere steder, læser jeg mig til at det er klogest at have en SEO ekspert med fra starten af projektet. Jeg står og vil gerne snart starte en e-shop. Men hvor meget kan jeg egentlig forvente at bruge på en SEO ekspert? :-)
Jeg tror måske en seo _expert_ er at skyde over målet ... en ganske almindelige seo-arbejder burde snildt kunne hjælpe dig med at få en optimeret webshop fra starten af :)
Jeg tror måske en seo _expert_ er at skyde over målet ... en ganske almindelige seo-arbejder burde snildt kunne hjælpe dig med at få en optimeret webshop fra starten af :)
Okay :-)
Ved du hvor meget jeg kan regne med at slippe på det? Ca.
Umiddelbart skal han undersøge at det tilbud du får fra leverandøren indeholder de rigtige features, det tager 1-2 timer, derefter skal han undersøge det du har fået leveret 1-2 timer ... slutteligt skal han lære dig at lave søgevenligt indhold ... det er vel 3-4 timer.
Så omkring 8 timer á 1000kr, det er 10k incl. moms.
Hvis du vil have din seo-mand til at udføre det fysiske seo arbejde for dig også er det andre priser, men jeg går ud fra du var intereseret i rådgivning :-)
Husk brug gerne forummet her ved tvivl om noget, flere svare gerne helt gratis
Har ikke læst dem endnu, har kun fået læst på div. sider om det. Men jeg har tænkt mig at læse SEO-lex her i den uge vi lige er hoppet ind i når jeg får tid.
Umiddelbart skal han undersøge at det tilbud du får fra leverandøren indeholder de rigtige features, det tager 1-2 timer, derefter skal han undersøge det du har fået leveret 1-2 timer ... slutteligt skal han lære dig at lave søgevenligt indhold ... det er vel 3-4 timer.
Så omkring 8 timer á 1000kr, det er 10k incl. moms.
Hvis du vil have din seo-mand til at udføre det fysiske seo arbejde for dig også er det andre priser, men jeg går ud fra du var intereseret i rådgivning :-)
Men de kræver ca. 1000kr.?
Hvis nu det også er det fysiske de skulle lave for mig? :-)