Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jo bedre affiliate - des højere bounce-rate?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nkara:

Hej Kristian, 

Tak for input - det har vi også på dem allesammen, så det er ikke noget problem...

Det er simpelthen kun bounce-rate-problematikken, der bekymrer mig. 

// Nina

Ok.. så forstod jeg bare tid tidligere indlæg lidt forkert.

Nu ved jeg godt det ikke er svar på dit spørgsmål, men kunne det ikke være en ide, at lave det sådan, at når brugeren klikker på et link ved jer og begynder at spille på den nye side, så skifter jeres side automatisk om og viser et endnu bedre tilbud, et spil i samme kategori eller noget i den stil og på den måde få brugeren til at klikke endnu en gang på jeres side?

Mvh

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

der findes nogen "pop-under" metoder til dette. Men alternativt er den simple metode bare at lade være med at bruge google analytics - så kan google ikke se din bounce rate og derved ikke måle eller lave følger deraf.

Du kan evt. i stedet fx anvende Piwik eller andre lign. gratis værktøjer der kan en del af det Google Analytics også kan.

Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 16:25

Kristian Konradsen:
kunne det ikke være en ide, at lave det sådan, at når brugeren klikker på et link ved jer og begynder at spille på den nye side, så skifter jeres side automatisk om og viser et endnu bedre tilbud

Hej Kristian, 

Det var da bestemt ikke nogen dårlig ide Smile... er det let at få en side til reelt at "gå to steder hen" når en bruger trykker - altså både til en ekstern side og skifte side internt?

Mvh

Nina

Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 16:28

Hej CMS

Tak for indput - det er også en mulighed jeg ikke har overvejet... Jeg gad bare godt at vide om Google rent faktisk straffer affiliates for at være gode affiliates - altså ved at sende folk direkte ind på noget de gerne vil købe - før jeg vælger at gøre noget så drastisk som at skifte systemet (som jeg efterhånden kender) ud med et nyt. 

Men hvis jeg ikke finder løsningen, så kunne det da godt være, at det var det, der skulle til.  

// Nina

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)