Tak for input - det har vi også på dem allesammen, så det er ikke noget problem...
Det er simpelthen kun bounce-rate-problematikken, der bekymrer mig.
// Nina
Ok.. så forstod jeg bare tid tidligere indlæg lidt forkert.
Nu ved jeg godt det ikke er svar på dit spørgsmål, men kunne det ikke være en ide, at lave det sådan, at når brugeren klikker på et link ved jer og begynder at spille på den nye side, så skifter jeres side automatisk om og viser et endnu bedre tilbud, et spil i samme kategori eller noget i den stil og på den måde få brugeren til at klikke endnu en gang på jeres side?
der findes nogen "pop-under" metoder til dette. Men alternativt er den simple metode bare at lade være med at bruge google analytics - så kan google ikke se din bounce rate og derved ikke måle eller lave følger deraf.
Du kan evt. i stedet fx anvende Piwik eller andre lign. gratis værktøjer der kan en del af det Google Analytics også kan.
kunne det ikke være en ide, at lave det sådan, at når brugeren klikker på et link ved jer og begynder at spille på den nye side, så skifter jeres side automatisk om og viser et endnu bedre tilbud
Hej Kristian,
Det var da bestemt ikke nogen dårlig ide ... er det let at få en side til reelt at "gå to steder hen" når en bruger trykker - altså både til en ekstern side og skifte side internt?
Tak for indput - det er også en mulighed jeg ikke har overvejet... Jeg gad bare godt at vide om Google rent faktisk straffer affiliates for at være gode affiliates - altså ved at sende folk direkte ind på noget de gerne vil købe - før jeg vælger at gøre noget så drastisk som at skifte systemet (som jeg efterhånden kender) ud med et nyt.
Men hvis jeg ikke finder løsningen, så kunne det da godt være, at det var det, der skulle til.