Hej igen i dejlige friske Aminoer:) Håber i nyder godt af det vejr vi har haft de sidste dage, det gør jeg ihvertfald!
Men nu til sagen.
Jeg har i denne uge fået påske ferie (Dejligt!) - og har så masser af tid til overs, og så var jeg tænkte at jeg kunne sku da lige så godt hjælpe alle de rare Aminoer, og dertil vil jeg gerne tilbyde et super godt tilbud(Synes jeg selv) hvor du kan få et simpelt design til din blog, eller hjemmeside, i 3 forskellige CMS systemer.
Det vil sige Wordpress(Det brugervenlige) Joomla(Masser af funktioner) og Drupal (Til den øvede).
Og det vil jeg gerne tilbyde meget billigt. ja simpelthen for 2 "hunde" og en 50'er - bare rolig jeg er ikke ude på at snuppe jeres dejlige søde hunde, nej nej, selvfølgelig er det 250kr som i nok allerede ved hehe - men håber da i vil gøre brug at tilbuddet:)
EDIT: Smid en PM hvis det er noget for dig:)
Mvh Christoffer - en ung iværsætter med ild i r*ven!
Slet ingen som har lyst til at gøre brug af tilbuddet?:)
måske vis kunne sætte et banner på min side www.stripundervisning.dk kontakt formular og en god menu både drop menu og lidt side menu derved enklet kan være mange undersider på siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Simpelhen fordi jeg lige sad og tænkte lidt, og jeg synes måske jeg var for hurtigt ude, da det godt kan komme til at tage ret meget af min tid alligevel, så ville også godt have en smule ud af det, da det kører over firma:)
Slet ingen som har lyst til at gøre brug af tilbuddet?:)
måske vis kunne sætte et banner på min side www.stripundervisning.dk kontakt formular og en god menu både drop menu og lidt side menu derved enklet kan være mange undersider på siden
Lige nu kan jeg ikke se der noget på sitet:)
Så du mangler altså et design og så med top banner på:)?