Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gå efter de store - det betaler sig...

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

I vinter blev jeg kontaktet af Egeskov Slot, med henblik på at blive udstiller på en ny havemesse som de ville forsøge sig med.

Uheldigvis faldt det sammen med en anden messe som jeg havde bestemt mig for at tage på så derfor takkede jeg pænt nej til deres havemesse. I samme mail skrev jeg til dem om ikke vi kunne finde ud af noget med en ubemandet stad eller en udstilling for hele sæsonen. Hvad havde jeg at miste... INTET

Svaret kom ret hurtigt efter at de meget gerne ville have en snak med os og vi var på besøg en meget kold dag i januar. Vi min mand og jeg blev sammen med gartneren, enig om hvor vi skulle sætte et af vores smukke rindende kobbertræer op.

Så du kan være helt sikker på at gå efter de store kan godt betale sig. Det er nemlig ikke sikkert de siger nej...

I fredags d. 15/4-2011 var vi nede (vi bor i Nordjylland) og sætte det smukke rindende kobbertræ op.

Du kan se her hvordan det ser ud opsætning af Titania det rindende træ

Det viste sig så senere at haveudstillingen ikke blev til noget - Men det gjorde min Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 18:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Annette.

Det ser rigtig fint ud, det må jeg sige! Du har ret, man skal ikke være bange for at spørge 'de store', man kan jo højest få et nej. :-)
Vi er jo alle mennesker i sidste ende!

Tillykke med det!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:01

Hel enig! Den højeste straf man kan få er et "nej" ;-)

Flotte billeder, og WELL DONE :D

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:17

Godt at høre Anette :-)

Ja gå efter de store. Det meget billigere at nå, end at gå efter 1000 små og det går meget hurtigere.

Man skal bare have organisationen på plads til når man så lander en stor fisk. Men det er heller ikke raketvidenskab :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:22

Hej Annette.

Først godt gået.

Men vil så også sige at det er nemmere at komme igennem, når de henvender sig Wink
Men vil så også sige, at du skal have ros for at komme med et alternativt løsningsforslag, og det skal vi som små intreprenører aldrig være bange for, så ros masser af ros herfra.

/Kenneth

Og vil så også sige at du har faktisk også nogle rigtig smukke produkter, og havde jeg plads på min altan, så var der iværtfald også et par træer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 08:35

1000 tak for jeres opbakning det luner rigtig meget. Smile

Ja selvfølgelig er det lettere når de selv henvender sig - men derfra og så til at få foden inden for og få en udstilling, det er ikke nødvendigvis givet på forhånd...

Så ja det er med at tænke ud af boksen og tænke i alternativer når chancen byder sig. Tror faktisk at man skal være rigtig god til den slags. For så ser man mange flere muligheder en begrænsninger.

Kenneth:
Og vil så også sige at du har faktisk også nogle rigtig smukke produkter, og havde jeg plads på min altan, så var der iværtfald også et par træer.

Mange tak for det Kenneth Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:47

Super tillykke herfra med det , træet ser super flot ud på Egeskov slot Smile

nu tør man endnu mere at gå efter det store , som skrevet kan man jo højeste få et nej

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 13:41

Tak skal du have Mikael og jeg kan jo kun sige: GO FOR IT Cool

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 20:48

Rigtig flotte produkter I har din mand og dig Big Smile

Tjekkede lige din side. En hængebøg til 65.000kr. i kobber. Stor fed knap "Læg i kurv" Jo tak Indifferent hi hi. Kan jeg tage den 100kr. over Stick out tongue

Er der nogen der ligger en handel på nettet, med de priser?

Jeg blev også engang kontaktet af Skanderborg Festival, som ville købe økologisk træbeskyttelse af mig. Men jeg tror ikke det findes. Så fik ikke nogen ordre, desværre.

Jeg kan hjælpe dem med miljømærket vægmaling, og træværksmaling, men ikke træbeskyttelse til udvendigt endnu. Men det kommer da helt sikkert en dag. Så skriver jeg til dem!

Mvh

Michael Haahr

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:58

Jo, stort tillykke.

Det kan godt betale sig at sigte høj engang imellem, håber i får god respons på udstillingen, det kan næsten ikke bliver bedre jo..:)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)