I vinter blev jeg kontaktet af Egeskov Slot, med henblik på at blive udstiller på en ny havemesse som de ville forsøge sig med. Uheldigvis faldt det sammen med en anden messe som jeg havde bestemt mig for at tage på så derfor takkede jeg pænt nej til deres havemesse. I samme mail skrev jeg til dem om ikke vi kunne finde ud af noget med en ubemandet stad eller en udstilling for hele sæsonen. Hvad havde jeg at miste... INTET Svaret kom ret hurtigt efter at de meget gerne ville have en snak med os og vi var på besøg en meget kold dag i januar. Vi min mand og jeg blev sammen med gartneren, enig om hvor vi skulle sætte et af vores smukke rindende kobbertræer op. Så du kan være helt sikker på at gå efter de store kan godt betale sig. Det er nemlig ikke sikkert de siger nej... I fredags d. 15/4-2011 var vi nede (vi bor i Nordjylland) og sætte det smukke rindende kobbertræ op. Du kan se her hvordan det ser ud opsætning af Titania det rindende træ Det viste sig så senere at haveudstillingen ikke blev til noget - Men det gjorde min |
Hej Annette.
Det ser rigtig fint ud, det må jeg sige! Du har ret, man skal ikke være bange for at spørge 'de store', man kan jo højest få et nej. :-)
Vi er jo alle mennesker i sidste ende!
Tillykke med det!
Mvh,
Daniel.