Hej med jer.
Ved ikke om det er det rigtig sted jeg skriver, hvis det ikke er det beklager jeg. Men nu til sagen
Jeg har nu i længere tid tænkt på at starte min egen lille virksomhed, det er en drøm der er vendt tilbage igen og igen og efter mange ideér både gode og dårlige selvfølgelig er jeg kommet frem til noget lignende en tegnestue. Altså et sted hvor jeg får at vide hvad du vil have også lave jeg enten en skitse, en bygnings tegning eller noget helt tredje. Jeg vil primært bruge AutoCad til at tegne og levere mine tegninger i da det er det jeg kender og bruger meget. Konkurrencen er garanteret sky høj, men da jeg ikke er arkitekt og det kun vil være en fritidsbeskæftigelse mener jeg at jeg kan gøre det billiger og ikke mindst lige så godt. Det jeg havde forstillet mig jeg kunne tegne var alt lige var et sekskantet havebord til en tilbygning af dit hus. Så man evt. selv kan lave det eller få en håndværker til det.
Det skal siges at jeg til daglig er tømrer lærling med henblik på at blive bygningsingeniør.
Grunden til jeg skriver her er fordi, jeg ville høre hvad i syntes om det var helt ud i hampen eller om i mener det kan lade sig gøre. Selvfølgelig kan alt lade sig gøre, men det er ikke det svar jeg ønsker jeg vil helst have et realistisk svar. Hvis jeg kommer så langt som jeg håber, så var min idé at bygge en hjemmeside op hvor man kan se mine tidligere opgaver, priser osv. Jeg har allerede nu haft tegnet et mindre sommerhus, som levede op til bygningsreglementet for småhuse byggerier.
Det skal siges at jeg kun er 17 år men med den rette indstilling kan vi unge også komme langt. Det er blot min mening.
Ser frem til at høre fra jer.
Mvh. Ulrik |
Tillader mig at hive tråden frem igen. I håb om at nogle kan give mig lidt feedback.
Ulrik