Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dem i toppen scorer kassen???

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

MVM:

Hej igang

Ha, nice finte, meeeeeen den går ikke. Det ligger jo i definitionen Topearner at jeg højest indtjenende, så mon ikke det besvarer dit spørgsmål?!

MVM

Tror jeg har misforstået dit indlæg , jeg troet du lå nederste i kæden og de fleste lå under dig , derved tjente mere end de måske flertallet i jeres net værk lå under dig ikke over dig .

vis du ligger øverste i kæden skal der ikke meget til før det svinger  lidt frem og tilbage over alt i verden hvor man arbejder i erhvervs livet om det er MLM eller alt muligt andet arbejde

den anden svare du skriver intet hvornår du er startet og hvad det er du sælger , men lidt mere i indlægget , kunne folk forstå lidt mere der er ingen der angriber dig .

Du svare igen korrekt men tager spørgsmålet som et angreb , derved falder din troværdighed.

Der er ingen der siger det er pyramide spil det er vidste kun dig.

korrekt der er mange debattere her på amino.dk hvor alt i MLM er hemmeligt hvem tråd starter hvad er proddukt.

Drømme ser vi også par gange imellem , vis ser lidt af hvert og det øger ikke lige frem troværdigheden at debattere med en hemmelig ting , som skal forklares med 2000 ord fordi de ikke må sige hvad produkt er skal , indlægget være så langt at man giver op , for i sidste står ende er alt  jo hemmeligt og det skal skjules med dette super lange hemmelig indlæg

jeg afsløre dog gerne det er nok ikke røde pære med flag i du sælger, lidt sjov skal man da have her på en søndag aften

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 23:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er meget fint, men hvorfor skriver du det MVM? For at starte endnu en diskussion som IGEN ender med at vandene er totalt splittede? 

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 23:41

Hej Andreas Linde

Når folk spørger svarer jeg - som regel. Spørgsmålet gik på hvor mange i min downline der havde overhalet mig indtjeningsmæssigt. Som tidligere oplyst var jeg topearner, så i sagens natur er der nok ikke nogen, da jeg således jo ikke vil være topearner.

Hvordan dette svar skulle skille vandene, og hvilke vande kan jeg ikke helt regne ud?!

MVM

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:05

MVM:

Hej Andreas Linde

Når folk spørger svarer jeg - som regel. Spørgsmålet gik på hvor mange i min downline der havde overhalet mig indtjeningsmæssigt. Som tidligere oplyst var jeg topearner, så i sagens natur er der nok ikke nogen, da jeg således jo ikke vil være topearner.

Hvordan dette svar skulle skille vandene, og hvilke vande kan jeg ikke helt regne ud?!

MVM

jeg er lidt forvirret men kan da ikke både være over og sige man dem under har jeg tjent mere end , når man ligger i toppen , for når jeg ligger i toppen ligger man ikke i bunden , eller er toppen bunden eller oven vendt , jeg kan ikke helt regne denne gåde ud .

eller er det mig der bytter rundt fordi top og bund er faktisk begge toppen , fordi bunden kan faktisk overhale toppen fordi bunden har flere end toppen

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 07:11

Mikael christiansen:

jeg er lidt forvirret men kan da ikke både være over og sige man dem under har jeg tjent mere end , når man ligger i toppen , for når jeg ligger i toppen ligger man ikke i bunden , eller er toppen bunden eller oven vendt , jeg kan ikke helt regne denne gåde ud .

eller er det mig der bytter rundt fordi top og bund er faktisk begge toppen , fordi bunden kan faktisk overhale toppen fordi bunden har flere end toppen

Mikael - bliver nødt til at henvise til nedenstående indlæg fra min anden tråd, hvori du opfordrer mig til at indgå dialog.

Igen giver ovenstående indlæg af dig bare ingen mening. Prøv at læse det højt for dig selv - beklager men jeg kan ikke bruge min tid på det!

"Hej Michael

Direkte opfordret af dig til indgå dialog, bliver jeg simpelthen nødt til at meddele dig, at du befinder dig i den kategori jeg afslutningsvis beskriver i mit forrige indlæg. Jeg anerkender at vi ikke alle kan udtrykke os flydende og præcist, men dine indlæg er set med mine øjne komplet spild af tid, og du demonstrerer til stadighed at du ikke forstår pointer der for andre er åbenlyse.

Du har jo for længst besluttet dig for at networking er noget fanden har skabt, så jeg må give Dullweber ret: du må bare have for megen fritid. Brug din energi på noget der interesserer dig og skaber vækst og positivitet.

Held og lykke med dine aktiviteter.

MVM"

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:56

MVM:

Mikael christiansen:

Mikael - bliver nødt til at henvise til nedenstående indlæg fra min anden tråd, hvori du opfordrer mig til at indgå dialog.

Igen giver ovenstående indlæg af dig bare ingen mening. Prøv at læse det højt for dig selv - beklager men jeg kan ikke bruge min tid på det!

"Hej Michael

Direkte opfordret af dig til indgå dialog, bliver jeg simpelthen nødt til at meddele dig, at du befinder dig i den kategori jeg afslutningsvis beskriver i mit forrige indlæg. Jeg anerkender at vi ikke alle kan udtrykke os flydende og præcist, men dine indlæg er set med mine øjne komplet spild af tid, og du demonstrerer til stadighed at du ikke forstår pointer der for andre er åbenlyse.

Du har jo for længst besluttet dig for at networking er noget fanden har skabt, så jeg må give Dullweber ret: du må bare have for megen fritid. Brug din energi på noget der interesserer dig og skaber vækst og positivitet.

Held og lykke med dine aktiviteter.

MVM"

Fuldt dig der kun siger det er noget fanden har skabt at i skal være hemmelig omkring jer

jeg må erkende jeg ikke forklaret mig godt nok for det er ikke dårlig at sige hvem man er og du er kun dig der siger man skal være hemmelige .

positive eller om du negative vækste er vidste rent gætte kode med dig , men vi får sikkert lange debat tråd , hvor måske jeg overtaler dig i sidste ende det betaler sig sidste ende at være ærligt hvem man er på et debat forum , vis man ønsker en debat og er vigtigt man vis , man køre en debat om ting at det ikke er en hemmelig ting

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 08:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv nu at forstå budskabet Mikael: Jeg kan ikke gå i dialog med dig, når du ikke bare tilnærmelsesvis er istand til at formulere dig på forståeligt dansk.

"Fuldt dig der kun siger det er noget fanden har skabt at i skal være hemmelig omkring jer" - giver absolut, overhovedet og helt og aldeles ingen mening.

Jeg vil ikke kommentere på flere af dine indlæg, så spar dig ulejligheden.

MVM

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:12

MVM:

Prøv nu at forstå budskabet Mikael: Jeg kan ikke gå i dialog med dig, når du ikke bare tilnærmelsesvis er istand til at formulere dig på forståeligt dansk.

"Fuldt dig der kun siger det er noget fanden har skabt at i skal være hemmelig omkring jer" - giver absolut, overhovedet og helt og aldeles ingen mening.

Jeg vil ikke kommentere på flere af dine indlæg, så spar dig ulejligheden.

MVM

korrekt det er lidt svært for alle at køre en dialog med en der skriver alt er hemmeligt lige fra person til firma , men det er debat forum dette her , jo mere skriver hvad det jo mere ved man , det er ikke ingen hemmelighed

jeg finder vil dog kun blande mig vis jeg ser du er ud på at ødelægge MLM ry da denne hemmelig metode du bruger ikke ligefrem hjælper MLM ry op ad , det ødelægger det mere jo du skriver , for der findes ingen regle som den du har lavet og kan tro jeg blive sur når jeg ser nogle prøve at ødelægge sit eget ry

jeg vil kun kommentere dig vis du er hemmelig om alt , for det giver ingen mening

Dansk formulering jeg fatter ikke alt det om hemmeligt og hvad du snakket om .

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)