Tror jeg har misforstået dit indlæg , jeg troet du lå nederste i kæden og de fleste lå under dig , derved tjente mere end de måske flertallet i jeres net værk lå under dig ikke over dig . vis du ligger øverste i kæden skal der ikke meget til før det svinger lidt frem og tilbage over alt i verden hvor man arbejder i erhvervs livet om det er MLM eller alt muligt andet arbejde den anden svare du skriver intet hvornår du er startet og hvad det er du sælger , men lidt mere i indlægget , kunne folk forstå lidt mere der er ingen der angriber dig . Du svare igen korrekt men tager spørgsmålet som et angreb , derved falder din troværdighed. Der er ingen der siger det er pyramide spil det er vidste kun dig. korrekt der er mange debattere her på amino.dk hvor alt i MLM er hemmeligt hvem tråd starter hvad er proddukt. Drømme ser vi også par gange imellem , vis ser lidt af hvert og det øger ikke lige frem troværdigheden at debattere med en hemmelig ting , som skal forklares med 2000 ord fordi de ikke må sige hvad produkt er skal , indlægget være så langt at man giver op , for i sidste står ende er alt jo hemmeligt og det skal skjules med dette super lange hemmelig indlæg jeg afsløre dog gerne det er nok ikke røde pære med flag i du sælger, lidt sjov skal man da have her på en søndag aften |
Det er meget fint, men hvorfor skriver du det MVM? For at starte endnu en diskussion som IGEN ender med at vandene er totalt splittede?