Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dem i toppen scorer kassen???

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 04:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Som enhver network-marketing modstander vil hævde, er det altid "folkene i toppen af pyramiden" der scorer kassen og altid vil tjene mest.

Underligt, men nu er det tredie gang jeg overhaler min upline indtjeningsmæssigt. Gad vide om de tager fejl, og hvis de gør...hvor meget andet tager de så fejl i når det drejer sig om networking?

MVM

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 05:45
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

MVM:

Som enhver network-marketing modstander vil hævde, er det altid "folkene i toppen af pyramiden" der scorer kassen og altid vil tjene mest.

Underligt, men nu er det tredie gang jeg overhaler min upline indtjeningsmæssigt. Gad vide om de tager fejl, og hvis de gør...hvor meget andet tager de så fejl i når det drejer sig om networking?

MVM

Okay - og hvad så?

Mener du selv, at din situation er repræsentativ for MLM-industrien i al almindelighed?

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 08:31
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Ja BZR - den er helt repræsentativ for alle der er seriøse og dygtige med deres forretning.

Det forekommer overalt i netværket og hele tiden, at sponsorer indtjeningsmæssigt overhales af deres sponserede, når disse er fokuserede og effektive.

Okay og hvad så spørger du - det interessante er her, at det er en af de største myter om networking, at det altid er dem "ovenover" der sidder med fordele og indtjening. Samtidig er det en hjørnesten i det latterlige postulat at networking=pyramide, netop fordi topplacerede skulle være begunstigede.

Af ovenstående grund er konstateringen af myten som et falsum dobbelt vigtig.

Okay - og hvad så?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:16

MVM:

Ja BZR - den er helt repræsentativ for alle der er seriøse og dygtige med deres forretning.

Det forekommer overalt i netværket og hele tiden, at sponsorer indtjeningsmæssigt overhales af deres sponserede, når disse er fokuserede og effektive.

Okay og hvad så spørger du - det interessante er her, at det er en af de største myter om networking, at det altid er dem "ovenover" der sidder med fordele og indtjening. Samtidig er det en hjørnesten i det latterlige postulat at networking=pyramide, netop fordi topplacerede skulle være begunstigede.

Af ovenstående grund er konstateringen af myten som et falsum dobbelt vigtig.

Okay - og hvad så?

Den forstod jeg ikke alle ved da vis den øverste ikke laver meget tjener den ikke meget .

Normalt afleveres kun  lidt fra de der er neden under til de øverste så vis en af de nederste laver meget tjener den meste , det er da logik .

Dog normalt tjener den øverste meste, da den startet og tjener en grundløn på de andre og forsætter der ud ad med at få en højere indtægt , for får ny kunder hele tiden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MVM:
Okay - og hvad så?

Så kunne det da være interessant at høre, hvor mange af dine downlines der overhaler dig indtjeningsmæssigt. Og hvor ofte?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 10:14
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 10:20

MVM:

MVM

Jeg vil nu mene jeg er en slags network-marketing modstander.

Og jeg kunne ikke drømme om at hævde at det er folkene i toppen af pyramiden der altid vil tjene mest. Det svarer lidt til at sige at chefen tjener mest i erhvervslivet... og i min tid som arbejdsgiver er jeg blevet overhalet igen og igen af egne medarbejdere...

Hvorfor er det vigtigt for dig at "bevise" at MLM-modstandere tager fejl?

Hvis det er vigtigt nok så kan du jo lægge din årsopgørelse fra skat ind så vi kan se hvor mange penge du tjener. Ellers vil vi modstandere altid betragte det som varm luft når du blærer dig med hvor mange uplines du har overhalet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:22

Keld_J:

Det er fakta at det ikke er den i toppen som tjener mest. Kik bare denne forklaring http://net-nyt.blogspot.com/2010/05/binr-og-open-line-bonus-plan.html

selvfølgelige er der enkle der laver andre spille regler sådan er MLM der er forskel på opbygning men normalt er det opbygget sådan her http://en.wikipedia.org/wiki/Multi-level_marketing 

de med andre spille regler er derfor i skal markedsføre dem f.eks. her på amino.dk og tråd starter skriver intet om sit.

meget normalt den neden under tjener mest alle steder , den der yder den bedste indsats får normalt den bedste løn, der er aldrig en regle uden en undtagelse

hvorfor skal vi altid tage fejl når vi giver jer ret og når i har ret , der er en forskel , men hader dog også tit derfor MLM , for i skal bruge tid på at forklare os vi tager fejl når vi giver jer ret .

Selvfølgelige god ide at poste sin indtægt og skrive nogle beviser, så man ikke skaffer sig flere modstander af MLM , da det nok virker på alle ny som varm luft sikkert , det der skrives

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 22:45
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej igang

Ha, nice finte, meeeeeen den går ikke. Det ligger jo i definitionen Topearner at jeg højest indtjenende, så mon ikke det besvarer dit spørgsmål?!

MVM

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 22:58
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hej Jørgen Olsen

Network marketing er i årevis blevet hånet og nedgjort på Amino, og oftest på et totalt usagligt grundlag. Påstandene er sædvanligvis mlm=pyramide, kun folk i top tjener penge, man kan aldrig tjene mere end dem ovenover, netværkere er uetiske og jagter familie, venner og udviklingshæmmede, netværkere lyver om deres indtægter - jeg kunne blive ved.

Som tidligere nævnt har jeg brugt 4 år på at finde det rette selskab, og jeg startede for 2 uger siden, så hvad er det du forventer at se i min årsopgørelse, og synes du overhovedet det er et rimeligt og anstændig krav at fremkomme med? Hvor mange andre forretningsdrivende på Amino afkræver du dokumentation for deres succes?

Og slutteligt, hvordan vil en offentliggørelse af mine indtægter dokumentere at jeg overhaler mine uplines. Din opfordring er upassende og respektløs.

MVM

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)