Jeg sælger ikke på hjemmesiden nej, men jeg sælger masser af tøjet på homeparty´s , trendsales osv. Så jeg tror ikke på det er mit tøj, den er i vejen med, eller billederne, da det er dem der bliver vist på homeparty´s og trendsales også :-) Men alt det andet skal der gøres noget ved. |
Ulrik - mensbasic.dk:Du skal seriøst overveje det med zoomen - for jeg tror det er et problem for dig.. Jeg synes jeg kender dit template - og så vidt jeg husker så står der rent faktisk esc eller "x" i toppen af det, hvis du ellers får billedet til at passe til gængse skærmstr. - Problemet er at jeg når jeg zoomer godt kan scrolle baggrunden men ikke billedet.. Jeg ved det og du ved hvordan du slipper ud af det... men hvad med dine kunder der ikke kender dt template?!?!?
Hmmm - de unge er vilde med dit tøj - men køber det ikke..:S - Det hænger ikke rigtig sammen Rikke..;-)) - du spurgte efter feedback og hvad der kunne være galt.. og som en af de andre nævnte (ovenikøbet i din målgruppe!!!), så henvender dine billeder sig ikke til den danske forbruger. - Beklager.. - Jeg ved som hjemmesideejer, kan man blive så forelsket i sit eget design og opsætning, så man slet ikke kan se skoven for bare træeer, og synes tingene er bare SÅ fede... men når nu der står en/flere og siger det samme, - så lyt efter.. Der KAN jo rent faktisk være noget om det.. Som en klog dame engang sagde til mig, - når nu du har prøvet noget et stykke tid, og det ikke virker - så prøv noget HELT andet... Tænk sig, hvis det der skal til er, at der kommer en dansk pige med blond hår i tøjet, - men en hvid baggrund...- Jeg VED det er hamrende dyrt... Men så bare billeder af tøjet på uden modeller.. og uden det mindre pæne tapet.. Gør noget for hulan... - bare noget...;-)))
mht. Seo - så læs evt. denne til dine titler: http://seoanalyst.dk/det-perfekte-seo-title-tag/
Hov jeg har svaret på dit indlæg på et separat indlæg. Ulrik er du god til søgeoptimering seo osv