|
|
Hej Rikke
Jeg er nok ikke mål gruppen men jeg prøvede nu at teste dit købs forløb.
1) Jeg forstod ikke hvorfor jeg først skulle angive en mail adresse for at kunne fortsætte. Jeg tænke nu bliver jeg nok spammet med alt muligt. Måske er det ikke hensigt mæssigt at alle kan tjekke om jeg er kunde hos dig. Men vil du tilbyde servicen så skal den være på samme side som resten af informationerne.
2) Hvorfor skal jeg oplyse hvor gammel jeg er?
3) Hvad skal du bruge mit mobil nummer til?
4) Hvor for skal jeg klikke igennem så mange sider når jeg kun kan vægle en betaligsmetode?
5) Når jeg klikke betaling så kommer der et nyt vindue med en oplysning at jeg skal trykke på en ny knap for at få lov til at betale? Først derefter kom jeg over til Quick Pay hvor jeg skulle vælge om jeg vil betale med dankort eller eDankort?
6) der står 'verifiedby VISA' på din forside men jeg kan kun betale med Dankort?
Det var lige det jeg lagde mærke til - bare ved betalingsprocessen alene.
Hej fra Søren
Bliv gratis medlem