Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komplet Magento pakke for 350 kr.

Side 5 ud af 8 (73 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du sætter en webshop op i Magento

Du leverer en logo

Du udarbejder et design i photoshop og sætter det op

Dvs. kunden får et unikt design som han/hun bestemmer hvordan skal se ud?

Det er det jeg gør færdig slut okay? 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 15:51 | Låst

Det stikker da helt af det her.. 

Efter min mening har i begge to ret. 

Self kan man ikke få en webshop til 350 kr. der bare helt efter bogen jf. diverse usability krav og SEO!

MEN det er heller ikke der hvor behovet ligger hos alle! Og som en i tråden skriver, så er der behov for e-shops til 350 kr. og 35.000 kr. !

Så lad nu være med at smøre hinanden helt ind i mudder Stick out tongue Desuden er det altså 350 kroner så det er begrænset hvor meget der er at miste! 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:59 | Låst
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Jeg er heller ikke god til SEO men kan da lidt og som jonas sthur siger får man ikke drømme hjemmeside+n. med det er også begrænset hvor mange jeg laver. og laver det kun til den pris fordi

1: jeg keder mig :D

2: har brug for lidt penge og har hele ferien til at arbejde løs ca 15 timer om dagen

3: Kan godt lide at hjælpe folk og så får man måske lidt extra eller anden form for ting hvis kunderne er tilfredse

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Skrevet kl. 16:15 | Låst

Ps. Jeg kontakter en af dagene, der er nemlig noget jeg skal have lavet :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:37 | Låst

Super

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 16:44 | Låst

Hej Toke.

Jeg kontakter dig nok også en af dagene. Kunne nok godt bruge din hjælp til en shop.

Mvh

Michael Haahr

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:47 | Låst

Michael Haahr du ringer bare hvis det er :D

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 18:49 | Låst

Jonas Sthur:
Desuden er det altså 350 kroner så det er begrænset hvor meget der er at miste! 

Den største omkostning er ikke prisen, men alle de forbundne omkostninger med at flytte leverendør/system efterfølgende hvis det ikke virker. (fx betaling af løn til medarbejder for at fylde indhold/produkter ind i systemet, opsætte diverse ting, prisen for betalingsgateway som måske ikke kan bruges alligevel osv., ens egen spildtid, domæne der skal flyttes, nyt webhotel osv. osv.)

Til trådstarter, så tror jeg du vil få meget bedre respons og flere kunder, hvis du skriver en kravspecifikation/produktbeskrivelse om præcis hvad man får for sine penge.

Du kan fx lave 20 bulletpoints med tilhørende beskrivelser hvad man får, det kunne fx være:

• Hjælp til teknisk integration med følgende gateways (paypal, avantgate, ewire m.v.)
  • Unikt design, inkl. korrektur jf. dine inputs
  • Udarbejdelse af HTML+CSS, samt validering heraf.
  • Udarbejdelse af logo
  • Installering og opsætning af Magento shop på dit domæne
  • Oprettelse og opsætning af webhotel.
  • Undervisning i oprettelse af produkter og brug af webshop modulet.
  • Mulighed for brug af følgende betalingskort (Visa,Mastercard,JCB)
  • Integration med PBS certificeret betalingsgateway og hjælp til oprettelse af pbs aftale og integration i denne forbindelse.
  • Brugertest og teknisk test af webshoppen.
  • etc. etc.etc.

Det er bare forslag, men det vil gøre den der skal vælge dig som leverandør lidt mere sikker på hvad der følger med i pakken. Som du nok kan se er mange her i tråden i tvivl om hvad man får for de 350 kr., da det plejer at være meget dyrere.

HVis du så skriver hvad man får med og garanterer at du ordner alt det, så skal det nok strømme til med kunder. Når du så har lavet den første løsning, kan du få vedkommende til at udtale sig her i tråden og andetsteds og derved bruge det som reference.

Held og lykke med det, og pas på du ikke dør af stress hvis der kommer 20 kunder på én gang som alle er meget krævende og kun betaler dig de kr. 350 for dit arbejde.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Skrevet kl. 19:28 | Låst

CMS:

Jonas Sthur:
Desuden er det altså 350 kroner så det er begrænset hvor meget der er at miste! 

Den største omkostning er ikke prisen, men alle de forbundne omkostninger med at flytte leverendør/system efterfølgende hvis det ikke virker. (fx betaling af løn til medarbejder for at fylde indhold/produkter ind i systemet, opsætte diverse ting, prisen for betalingsgateway som måske ikke kan bruges alligevel osv., ens egen spildtid, domæne der skal flyttes, nyt webhotel osv. osv.)

Husk nu igen hvem målgruppen er! Hvis man har råd til en medarbejder, så vil man nok minimum købe en løsning til omkring 10.000, og ikke benytte sig af det her tilbud. Desuden kan magento indhold eksporteres så vidt jeg ved?

Og:

- Man kan jo bare benytte sig af et selvvalgt webhotel

- Man skal da ikke flytte noget domæne? Man skal højest foretage en redelegering

- Ved ikke hvor vigtig din tid er, men hvis den tid som er forbundet med at foretage ovenstående er for meget, så skal du nok vælge noget mere professionelt

- Du behøver jo ikke at lave betalingsgateway på siden før du har set om du synes alt er ok?!

Så jeg kan nu stadig ikke se de store problemer Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:31 | Låst

Mange tak CMS Men hvordan sletter man et inlæg.
så jeg kan lavet et nyt med ordenlig info kan godt være man skal hæve prisen med et par hundrede 

Side 5 ud af 8 (73 indlæg)