Desuden er det altså 350 kroner så det er begrænset hvor meget der er at miste!
Den største omkostning er ikke prisen, men alle de forbundne omkostninger med at flytte leverendør/system efterfølgende hvis det ikke virker. (fx betaling af løn til medarbejder for at fylde indhold/produkter ind i systemet, opsætte diverse ting, prisen for betalingsgateway som måske ikke kan bruges alligevel osv., ens egen spildtid, domæne der skal flyttes, nyt webhotel osv. osv.)
Til trådstarter, så tror jeg du vil få meget bedre respons og flere kunder, hvis du skriver en kravspecifikation/produktbeskrivelse om præcis hvad man får for sine penge.
Du kan fx lave 20 bulletpoints med tilhørende beskrivelser hvad man får, det kunne fx være:
- Hjælp til teknisk integration med følgende gateways (paypal, avantgate, ewire m.v.)
- Unikt design, inkl. korrektur jf. dine inputs
- Udarbejdelse af HTML+CSS, samt validering heraf.
- Udarbejdelse af logo
- Installering og opsætning af Magento shop på dit domæne
- Oprettelse og opsætning af webhotel.
- Undervisning i oprettelse af produkter og brug af webshop modulet.
- Mulighed for brug af følgende betalingskort (Visa,Mastercard,JCB)
- Integration med PBS certificeret betalingsgateway og hjælp til oprettelse af pbs aftale og integration i denne forbindelse.
- Brugertest og teknisk test af webshoppen.
- etc. etc.etc.
Det er bare forslag, men det vil gøre den der skal vælge dig som leverandør lidt mere sikker på hvad der følger med i pakken. Som du nok kan se er mange her i tråden i tvivl om hvad man får for de 350 kr., da det plejer at være meget dyrere.
HVis du så skriver hvad man får med og garanterer at du ordner alt det, så skal det nok strømme til med kunder. Når du så har lavet den første løsning, kan du få vedkommende til at udtale sig her i tråden og andetsteds og derved bruge det som reference.
Held og lykke med det, og pas på du ikke dør af stress hvis der kommer 20 kunder på én gang som alle er meget krævende og kun betaler dig de kr. 350 for dit arbejde.