Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komplet Magento pakke for 350 kr.

Side 7 ud af 8 (73 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Toke Bohl:
undskyld hvis jeg skriver /staver forkert da jeg er en smule fuld :D

Det skrev du bare ikke, det der.

Der er intet galt i at drikke sig fuld, men hvis du gerne vil drive en forretning, så sørger du for at holde den slags adskilt fra din forretningsprofil.
For det første er det hamrende utroværdigt at blande "jeg er fuld" ind i en salgsproces.
For det andet er det hamrende dumt at skrive noget som helst på nettet, når man er fuld - det kan ikke bare slettes i morgen.

mvh Hans

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 09:44 | Låst

Hans Stokholm Kjer:

Toke Bohl:

Der er intet galt i at drikke sig fuld, men hvis du gerne vil drive en forretning, så sørger du for at holde den slags adskilt fra din forretningsprofil.
For det første er det hamrende utroværdigt at blande "jeg er fuld" ind i en salgsproces.
For det andet er det hamrende dumt at skrive noget som helst på nettet, når man er fuld - det kan ikke bare slettes i morgen.

mvh Hans

Jeg ville sende en ordrebeskrivelse i dag, men det dér er sgu nok det dummeste jeg har set på Amino ind til videre! Ligemeget hvor fuld man er, så er der sgu ingen undskyldninger for at forevige sådan noget digitalt og så endda i en salgsproces som du skriver Hans. 

Håber at der er en som har godt og grundigt røde øre i dag Smile

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 12:38 | Låst

Hans Stokholm Kjer:

Toke Bohl:

mvh Hans

Hej Hans,

Det kan da sagtens inddrages i en salgsproces - det kommer vel an på, hvilket kundesegment man ønsker at ramme...

Der er vel også forskel på "en smule fuld", og "jeg er fuld"? Det ene kan være charmerende, mens det andet sjældent er det.

Jeg synes I er ualmindeligt hårde overfor Toke. Han prøver vel bare på at give os alle sammen et godt tilbud.

Lad os tage det fra den positive vinkel, og hvis man er interesseret i tilbuddet, så kan man vel selv danne sin holdning om personen, eller stille de spørgsmål man savner svar på.

Nu kender jeg ikke Toke, så jeg er ikke ude i en generel anbefaling, men jeg synes da, at denne tråd har udviklet sig til en hetz imod trådstarter, i stedet for at man ryster på hovedet og læser videre i næste tråd.

Hvorfor al den retorik om, at "du er sgu da for dum". Hvad skal det gøre godt for?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:43 | Låst

Bare rolig drenge jeg har allerede fundet 4-5 kunder som skal have lavet noget en af dagene 
Kig venligst i den anden tråd i stedet

Ha' en god dag 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:49 | Låst

@Martin, aldrig aldrig aldrig har jeg oplevet en situation hvor det er ok at skrive. Og heller ikke den gang hvor jeg var 17 og tænke øl, fisse og hornmusik og en butik mailede mig at han først kunne sende det mandag da han var stiv.

Hans kommer med et skide godt råd, længere er den ikke.

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:05 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Martin E. Jensen:

Der er vel også forskel på "en smule fuld", og "jeg er fuld"? Det ene kan være charmerende, mens det andet sjældent er det.

Hej Martin.

I min ende af landet er det almindelig kendt blandt håndværkere, at "Kunden kan ikke lugte, om du har drukket én eller ti - derfor drikker vi nul, mens vi er på arbejde."

Jeg har ingen intention om at hetze trådstarter - tvært imod vil jeg gerne skubbe ham i den rigtige retning, så han kan få en god oplevelse med at være selvstændig.

Jeg vil fastholde, at enhver er bedre tjent med ikke at skrive, når man er fuld (uanset smulens omfang), end at skrive og så undskylde sig med, at man er fuld.

Når jeg selv en sjælden gang drikker, så jeg ikke kan køre bil - så kan jeg heller ikke drive virksomhed.

Jeg har intet imod hverken alkohol eller Toke, så nu ringer jeg til ham og snakker lidt Magento.

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:07 | Låst

Jeg syntes lidt i hisser jeg op begrund af ingen ting alle er fulde nogle gange sådan er det.
Og jeg har aldrig sagt jeg er professionel så hvis i troede det kan i godt smutte igen... 

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:10 | Låst

Martin E. Jensen:

Hvorfor al den retorik om, at "du er sgu da for dum". Hvad skal det gøre godt for?

1. Jeg bandede ikke.
2. Jeg skrev ikke, at Toke ER dum - jeg skrev, at han har gjort noget dumt - der er en væsentlig forskel.

Jeg håber, at det skal gavne Toke i sin videre forretningsudvikling. Det tænkte jeg, at det skulle gøre godt for.

- og du har ret. Der findes ganske enkelte situationer, hvor det at være fuld kan fremme forretningen. Men uanset målgruppen for Tokes webshops, kan jeg ikke komme i tanker om ét eneste argument for at det skulle gælde i dette tilfælde.

mvh Hans

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:17 | Låst

Toke Bohl:

Jeg syntes lidt i hisser jeg op begrund af ingen ting alle er fulde nogle gange sådan er det.
Og jeg har aldrig sagt jeg er professionel så hvis i troede det kan i godt smutte igen... 

Jeg beklager, Toke.
Jeg har ikke hidset mig op.
Min tanke var som sagt bare at hjælpe en ung iværksætter på rette vej.
Tag mine råd eller lad være.

Jeg ved ikke, hvor gammel du er, men jeg vil da gerne fortælle en kort historie.

For nogle år siden mødte jer en knægt på 15 her på Amino.
Han tilbød at lave en hjemmeside for mig til en meget lav pris.
Han gjorde det godt, selvom han lavede et par dumme snublefejl i processen.
Nu er han vist ca. 19 år og har en særdeles succesfuld forretning, hvor han  forholder sig professionelt til sine kunder. Det har han blandt andet lært ved at tage imod gode råd fra gamle hoveder som mig.

Jeg ringer om lidt for at følge op på vores mails. Big Smile Skål Beer.

mvh Hans

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:23 | Låst

Toke Bohl:

Der er ingen der hidser sig op, det er bare meningsudvekslinger omkring kommunikation.

Du er med dit tilbud trådt ind i de "voksnes" verden, og derfor kan det godt forventes at du opfører dig voksent hvis tingene skal tages seriøst.

Jeg har i en anden tråd stillet dig spørgsmål som du indtil videre har valgt ikke at svare på, hvorfor din tilgang til den professionelle verden ikke indtil videre er succesrig.

Når man bevæger sig i det seriøse spektre, så beder man ikke potentielle kunder ombare og smutte. For selv om man har anker omkring dit sprogvalg og din drukturinfo om søndagen, så balancerer det nu på enten et go eller no go at tage dig seriøst.

Og ja du kan være ligeglad, men lade være med at tro, at MT´s bramfrihed er noget alle slipper afsted med. MT har ikke altid været så bramfri, ihvertfald ikke det jeg kendte til ham for 15-20 år siden.

Køb ren argan olie her

Side 7 ud af 8 (73 indlæg)