Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg gøre?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fået en god ide til en hjemmeside ( Socialt netværk) men problemet er bare at jeg ikke ved hvordan man laver hjemmesider hvad kan jeg så gøre?

Kan man få nogen til at gøre det for en og hvordan kan man være sikker på at han ikke snyder dig?

Og hvordan kommer man til at tjene penge på den?

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 16:29

Kim Holm:

Hej

Jeg har fået en god ide til en hjemmeside ( Socialt netværk) men problemet er bare at jeg ikke ved hvordan man laver hjemmesider hvad kan jeg så gøre?

Kan man få nogen til at gøre det for en og hvordan kan man være sikker på at han ikke snyder dig?

Og hvordan kommer man til at tjene penge på den?

Der er tonsvis af grafikkere og web/udvilkere osv. herinde paa Amino

Det kraever at du faar en del brugere foer du kan begynde virkelig at tjene penge paa det...

/ Daniel :-)

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 16:29

Slet

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 16:57

Hej Kim.

Hvis du ikke kan lave en hjemmeside selv skal du have en til at gøre det for dig. Hvis jeg var dig ville jeg udbyde opgaven inde på Amino freelancer. Beskriv opgaven derinde, uden selvfølgelig at afsløre din idé så nogen andre kan tage den.
Hvis du finder en programmør/webdesigner du syntes der virker god nok til at lave opgaven for dig kan kan fx. underskrive en NDA kontrakt så din programmør ikke kan tale om din idé til andre.

Jeg håber det hjalp lidt og du skriver bare hvis der er noget andet jeg kan hjælpe dig med, så kan vi se om jeg har svaret ;-)

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:29

Hej.

Jeg søger selv en webdesigner - der kan opbygge en netavis, der primært publicerer nyheder.

Hvordan kan man lave en hjemmeside, hvor blandt andet firmaer kan annoncere på hjemmesiden.

Arne

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)