Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Cloud Server

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Arendtsen:

Se så er jeg absolut interesseret. :-)

Du skriver dig bare op, som Patrick beskrev - det koster gratis! :-) Jeg får lige vendt med de rette folk, at vi ønsker et FreeBSD image. 

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 17:28

Det gør jeg. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:40

Det er da et super tilbud, og har faktisk kigget lidt på danske alternativer med cloud-hosting på det seneste. Har oprettet en konto, og umiddelbart synes jeg dog det virker lidt forvirrende, men ser da frem til at prøve det.

Tip: Når man registrerer sig, er der ikke mulighed for at indtaste udenlandsk tlf nr - prøvede med +56 (landekode for Chile) og fik af vide at mit tlf nr. var ugyldigt. Mindre detalje, men væsentligt hvis i vil have kunder fra andre lande. ;-)

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 17:52

Christian Jessen:

Det er da et super tilbud, og har faktisk kigget lidt på danske alternativer med cloud-hosting på det seneste. Har oprettet en konto, og umiddelbart synes jeg dog det virker lidt forvirrende, men ser da frem til at prøve det.

Jo tak. - Vi har allerede planer om "version 2", som bliver langt mere overskuelig. Men der går noget tid før den er klar. :-)

Christian Jessen:

Tip: Når man registrerer sig, er der ikke mulighed for at indtaste udenlandsk tlf nr - prøvede med +56 (landekode for Chile) og fik af vide at mit tlf nr. var ugyldigt. Mindre detalje, men væsentligt hvis i vil have kunder fra andre lande. ;-)

Det vil jeg notere og sørge for at det bliver en mulighed i fremtiden. Du burde kunne skrive 0056 i stedet. :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 18:08

Hej Meebox,

Betaler man kun for det man forbruger eller bliver man faktureret for en hel måneds forbrug?

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 18:10

Àsgeir Gunnarsson:

Hej Meebox,

Betaler man kun for det man forbruger eller bliver man faktureret for en hel måneds forbrug?

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Du forudkøber blokke af units på 1000. Det svarer til 100 kroner. Når din server er tændt, bruger den af dine units. Hvis din server er slukket, trækker den kun units for harddisken (da du jo har reseveret disk pladsen hele tiden). Men de øvrige (ram, trafik, disk i/o) bruger kun af dine units når serveren faktisk er tændt og i gang.

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 554
Fra  dymagic Skrevet kl. 14:10

Jeg er muligvis fatsvag eller blind Skype-Smile

Men er Windows-licensen indeholdt i "timeprisen", når man vælger en Windows-cloud?

Jeg har oprettet en konto, og prøvet at lege lidt - men undrede mig bare lige over, at Windows stod som "Not Activated".

Kunne ikke umiddelbart finde noget i betingelserne og prislisten...

Har i øjeblikket en Win2003 VPS hos et større tysk selskab, og ville da gerne flytte det til en en 2008R2 hos et dansk.  Og cloud-afregningen tiltaler mig ellers...

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 14:27

Jimmy Carlsen:

Jeg er muligvis fatsvag eller blind Skype-Smile

Men er Windows-licensen indeholdt i "timeprisen", når man vælger en Windows-cloud?

Jeg har oprettet en konto, og prøvet at lege lidt - men undrede mig bare lige over, at Windows stod som "Not Activated".

Kunne ikke umiddelbart finde noget i betingelserne og prislisten...

Har i øjeblikket en Win2003 VPS hos et større tysk selskab, og ville da gerne flytte det til en en 2008R2 hos et dansk.  Og cloud-afregningen tiltaler mig ellers...

Det er inkl. ja. Hvorfor det ikke virker i praksis ved jeg ikke helt - det må jeg lige have teknikkerne til at kigge på. Har du prøvet at genstarte serveren?

- Jeg sørger også for, at det kommer til at fremgå lidt tydeligere. :-)

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 14:44
Hej Patrick.

Alternativt er du velkommen til at svare på mig eller ringe mig op. (du har vist stadig mine Info)

Jeg forstår ikke helt. Hvorfor skulle jeg bytte mit Pro webhotel ud med denne løsning ? Umiddelbart er den eneste forskel at : 1. Dyrere i starten 2. Men mere felksibelt.

Eller er der noget jeg ikke fanger ?
Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 554
Fra  dymagic Skrevet kl. 15:37
Super. Så fortsætter jeg med at teste lidt mere :)

Den har været lukket et par gange nu. Den brokker sig heller ikke, det er bare inde i Manage Server den venligst gør opmærksom på 30-dages trial priode.
Side 2 ud af 3 (21 indlæg)