Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af FotoSjov.dk - nyt website med fotobøger

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi er ved at udvilke et nye site for fotobøger og i den forbindelse vil vi da meget gerne høre kommentarer til design og brugervenlighed.

I kan skrive til mig her på siden eller fange mig på anders @ lasertryk.dk.

Sitet findes her: http://www.lasertryk.dk/mt2/index.html

Hvis du har tænkt dig at gå grundigere til værks, så send mig endelig en mail, da jeg
så kan kvittere med en gratis fotobog.

Ser frem til at høre fra jer - og tusind tak for hjælpen.

Kh.
Anders Grønborg
Direktør, www.lasertryk.dk

Med venlig hilsen Charlotte Gregersen Lasertryk

Kunderådgiver charlotte@lasertryk.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:00

Logo banner der siger hvad i handler ville være en super ide.

Pris siden priserne eksempel i billedet kan ikke læses lav det større og evt. i alm. HTLM derved findes denne tekst også i søgemaskinerne.

Spørgsmål siden samme skrift større , gør det nemmer at overskue hvornår et nyt emme kommer ved at lave h1 og h2 overskrifter, husk også lave lidt linje skrift en tekst i fed skrift hele vejen igennem hjælper ikke på overskueligheden.

God ide med en kontakt formular på kontaktsiden derved lettere at kontakte jer.

Vis haves CVR nummer sæt det også på kontaktsiden det skaber troværdighed.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 19:54

Hej Anders

Jeg har gennemgået siden og sendt dig en mail hvor jeg giver mit besyv med...

Spændende side med store muligheder...

Carsten

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 20:56

Hej Anders,

Lidt forskelligt, som jeg er faldet over:

• Jeg synes ikke om at bruge et julefrokostbillede i "om os". Desuden er det teknisk ikke noget godt billede. Det er uheldight, når I lever af at sælge billeder (i bred forstand)
  • I "priser" bør man kunne klikke på billedet med beregningsgrundlaget og få det op i stor størrelse. Gerne større, da det er utrolig gnidret. Lav det f.eks. 800x600 og brug "lightbox" til at vise det
  • På siden "Produktet" mangler der tydelig "call-to-action" a'la "start fotobog". Jeg sad faktisk og ledte et stykke tid, inden jeg kom ind og kunne starte en fotobog. 
  • På siden "Referencer" er der alt for meget brødtekst i Kirstens udtalelse. Det ville være godt med nogle flere korte udtalelser. Gerne enkeltsætninger med godt med puch - lidt a'la overskrifter.
  • I slår utrolig meget på prisen, men jeg har ikke umiddelbart set jer omtale kvaliteten noget sted - udover ganske en anprisning af trykkemaskinerne - meget anonymt nederst på siden "produktet". 
  • Jeg kunne ikke starte fotobog-designeren i Google Chrome. Den chrashede. Det virkede fint i Internet Explorer. Om det kun er et problem på min computer ved jeg ikke.

Jeg håber, at du kan bruge kommentarerne.

Med venlig hilsen

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Tilmeldt 10. Dec 05
Skrevet kl. 10:05

Hej Miakel,

Tak for svar. Hvad mener du mht. logobanner? Tænker du, at det på forsiden er for utydeligt, hvad vi sælger?

Ja, det er nok ikke en dum ide at gøre pris-skemaet mere tydeligt. Her på min hjemmecomp. er det utrolig svært at læse hvad der står.

Er du sikker på, at det er et hit med større skrifttype ved spørgsmåle. Jeg kan fint læse det her hvor jeg sidder.

Kontaktformular er måske en god ide. Jeg plakater at brokke mig voldsomt hver gang jeg ser en side kun med formular, men kombineret med normal mailadresse, er det måske en god ide.

CVR-nummer har vi allerede på siden her: http://www.lasertryk.dk/mt2/kontakt-os.html sig til, hvis du mener, at det er for utydeligt.

Tak for dinhjælp - og bestil gerne en fotobog. Jeg skal nok trykke og fremsende til dig, som tak for din tid.

//AG

Tilmeldt 10. Dec 05
Skrevet kl. 10:07

Hej Carsten,

Tak for svar.

Jeg synes ikke liiiige, at jeg kan se, at jeg har modtaget nogen mail, men måske er en på vej.

Ser frem til at høre fra dig.

//Ag

Tilmeldt 10. Dec 05
Skrevet kl. 10:18

Hej Carsten,

Tak for svar.

Kan egentlig godt se, hvad du mener mht. julefrokost-foto. Jeg skal sørge for, at det bliver udskiftet.

Ja, prisskemaet er for gnidret. Det er først noget jeg har set nu. En anden bruger foreslog at få det lavet i html. Uanset hvad, skal det laves mere tydeligt. Og den store version bør værre større.

Ja, jeg er enig med dig mht. produktsiden. Der skal skrives mere om kvaliteten og der bør være flere og andre knapper med "start din fotobog".

Jeg får lige gennemgået udtalelserne - enig, de må ikke være for lange. De bliver dog ændret/opdateres, så snart der kommer flere brugere ind på sitet.

Jeg kan godt få systemet til at virke i Chrome - men skal nok holde øje. Hele designeren er jo Flash-baseret, så iPad mv er helt udelukket.

Tak for de gode tips. Bestil gerne en fotobog, som jeg trykker og afsender som tak for din tid.

/AG

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 10:22

Rent seo mæssigt ville jeg ændre url til noget lignede :

www. lasertryk .dk / fotobog

:)

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 10:35

Hej AG

Har sendt den til info@fotosjov.dk

Jeg vil gerne sende den igen...

Mvh
Carsten

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 22:47

Hej

Nu har jeg været inde på din side og tager tingene punktmæssigt så vidt muligt.
  • Mangler CVR nr. på forsiden, giver større troværdighed
  • For mange farver i toppen, gør det lidt forvirrende, mere stilrent design vil stå skarpere for dem der kommer forbi siden.
  • Skal nedenstående ikke være først og fremmest i starten af teksten?

Først om fremmest er vi stolte over markedets smarteste designsoftware,
hvor alt design foregår online og intet skal downloades eller installeres
.

• Under tilbuddet med fri fragt, mangler der et bogstav i ordet prise (n)
  • Mangler en skabelon så det giver mere ro i billedet, der hvor man kan vælge skabeloner? Er det evt. muligt at lave en til konfirmationen? mangler sådan lige umiddelbart, da i har både dåb og bryllupsagtige skabeloner.
  • Relativ lang tid om at loade videoguiden på en Macbook Pro med 20 megabit forbindelse???
  • Under spørgsmål troede jeg det var en mulighed for at stille spørgsmål også? og ikke en FAQ, er der mulighed for at sætte billedet af kundeservice ind der også og lave en direkte mailhenvendelse ting derinde, vil man slå 2 fluer med et smæk. evt med teksten, hvis du ikke fandt dit svar under FAQ, så skriv gerne en besked til os her, vi svarer hurtigst muligt.
  • Et andet firmanavn under referencer, er ikke i top for troværdigheden, nogle vil tænke, det er jo fotosjov.dk jeg er inde på og ikke mittrykkeri.dk jeg er inde på? Dette forvirrer en lidt. Gennemgå de indkomne referencer for stavefejl og gerne lidt mere end 2 styk referencer, for at øge troværdigheden
  • Under leveringsgaranti mangler der igen et bogstav i sætningen: vi leverer til tiden - eller (s) får du ordren gratis
  • I skifter mellem at skrive lasertryk.dk / fotosjov.dk og mittrykkeri.dk det skal ensrettes, så man føler man kun er inde på en firmaside og ikke en der har interesse i flere forskellige firmaer.
  • Under miljø hedder det ikke skandinavians men skandinaviens ....

De lyse farver gør generelt siden indbydende, jeg kan dog ikke lide de mange farver som jeg startede med at skrive, hvor de forskellige kategorier er beskrevet.
Har du evt. tænk på at sætte et billede af Anders op på siden også? igen mere personligt og troværdigt.
Kan godt lide de garantier der er på siden, og at de bliver fremhævet for at garantere kunden får det bedst tænkelige til bedst mulige pris.
Hvor meget Seo arbejde er der lavet på siden?, Jeg finder den ikke på første side af google når jeg søger på ordet fotobøger, så der kan sagtens arbejdes med at optimere teksterne på siden, så den kommer højere op. 
Jeg savner måske 2 valgmuligheder mere med fotobøger, da 399 og 499 er forholdsvis høje priser for mange børnefamilier, jeg kan sagtens forstå det kvalitetsmæssige i det, men hvor meget ekstra vil det koste jer som firma at have 2 valgmuligheder med en lidt mere discountudgave af bogen?
Hvad med nyhedsbreve, hvor man kan melde sig til, få info når der er nye designs, valgmuligheder, og måske med gode ideer til fotobøger, dette skaber en større loyalitet af kunder og en fast skare af kunder, der venter på hvad det næste er? Dette kan måske udvikle sig til endnu mere, da i jo også byder på andre muligheder (lasertryk.dk)

Kan godt lide hvor har du hørt fra os siden, dette gør at i hurtig kan finde ud af hvordan man finder jer og forbedre jer af den vej.

Jeg tror det var det besyv jeg kunne give med.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)