Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu satser vi stort!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 64
Fra  MegaMerchandise.dk Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter 12 års drift af www.moviemerchandise.dk med en kontinuerlig vækst tager vi nu springet og går d.1.Maj online med www.megamerchandise.dk for erobre resten af Skandinavien med salg af merchandise til sport, musik & film.

Jeg glæder mig til byde jer alle velkommen med et brag af en åbningsfest med MEGA tilbud på alt fra shirts, plakater og krus til smykker masker og figurer :-)

Check også www.facebook.com/MegaMerchandise.dk hvor vi ligger lidt guf ud op til åbningen.

Glæder mig til at høre, hvad I syntes om siden Big Smile

Henrik "Heinz" Jacobsen - www.MegaMerchandise.dk Skandinaviens #1 indenfor merchandise til sport, musik & film.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:30

Glæder mig til at se jeres side, held og lykke med projektet, håber I når jeres mål.

mvh ChrisBig Smile

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:31

Hmm. 12 års drift af www.moviemerchandise.dk? Hvis I skal blive en succes online, vil jeg anbefale, at I lægger flere ambitioner i jeres website. Som det ser ud nu, forekommer det meget upersonligt og livløst.

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:32

Sorry! Skype-Blush Havde lidt for travlt!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 22:33

Er der lidt information et sted? Der er ikke noget på de links man bruger meget tid på..

Er det en, er det en god idé forespørgsel? Ville være fedt at se lidt af det nye, det gamle kender jeg nemlig ikke Indifferent

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 64
Fra  MegaMerchandise.dk Skrevet kl. 22:47

Henrik "Heinz" Jacobsen - www.MegaMerchandise.dk Skandinaviens #1 indenfor merchandise til sport, musik & film.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Heinz.

Hvis I har drevet MovieMerchandise i 12 år, så synes jeg lynhurtigt i skal få sat nogle redirects og en masse andet op. Jeg kunne forestille mig I tidligere har haft utrolig stor troværdighed i Google og fået en del besøg herfra - det ville være ærgerligt at miste dem..

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 13:27

Hej. Det er da godt at høre i har høje ambitioner, men ligefrem at erobre markedet, tror jeg ikke ligefrem i skal satse på. Har personligt aldrig hørt om jer før, men kan ikke forstå i dropper det gamle domæne, uden at sætte redirects op? Det vil altså ødelægge alt det SEO og troværdig i har skabt hos Google, på ingen tid.

Held og lykke med det. :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

puha hvorfor vælger i nyt domæne ? for set i google øjne er der lang tid til den første 1 maj og siden lige nu kan jeg intet se på , det skal gå stærkt vis der ikke skal miste SEO værdi der er bygget op over flere år

det bliver en svær kamp at blive ligså godt indekseret hurtigt lige så godt igen hurtigt i google , det burde da påvirke jeres forretning negativ , ellers ærligt på sådan en solskin søndag at sige dette ord .

men håber evt. i forsætter med den gamle side og derved har lettere ved at erobre verden, for jeg håber på fremgang for jer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 13:50

Nevermind.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)